امام جمعه قلعه گنج : بهزیستی در روزهای کرونایی رسالت و مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی انجام داد

به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی امام جمعه قلعه گنج با حضور در اداره بهزیستی شهرستان قلعه گنج ، یاد و خاطر شهید فیاض بخش را گرامی داشته و از خدمات بهزیستی شهرستان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از قلعه گنج ، حجه الاسلام احمد نجنو امام جمعه قلعه گنج به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی با حضور در اداره بهزیستی با تبریک فرارسیدن هفته بهزیستی با کارکنان و تعدادی از افراد تحت حمایت دیدار و گفت و گو کرد .


 وی گرامی داشت یاد و خاطره حاج ماشالله صادق زاده پدر شهیدان صادق زاده ، افزود : بهزیستی در روزهای شیوع بیماری کرونا با حضور مسئولانه و متعهدانه در بین مردم و ارائه خدمات مشاوره ای حضوری و غیر حضوری به واقع رسالت و مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی ایفا کرد.


حجه الاسلام نجنو امام جمعه قلعه گنج  با تاکید بر نقش حیاتی خدمات معیشتی و حمایتی اداره بهزیستی از مددجویان برای  عبور از دوران بحران اقتصادی و بیماری کرونا افزود: لازم است بیش از پیش زمینه آموزش های مجازی برای حفظ و ارتقا سلامت روان این قشر محروم فراهم شود .


امام جمعه در پایان بر ارائه آموزش های صیانت از زندگی خانواده با هدف حفظ بنیان خانواده و نیز همت ادارات به مناسب سازی و تسهیل خدمات دهدی به افراد دارای معلولیت تاکید کرد .

کد خبر 20317

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد