برگزاری آیین بهره برداری نمادین دو واحد مسکونی از  ۱۲واحد در ریگان

در پنجمین روز از هفته بهزیستی با حضور امام جمعه ، فرماندار و معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ، رئیس بهزیستی ریگان ، شهردار و جمعی از مسئولین محلی دو واحد از ۱۲ واحد مسکونی مددجویی افتتاح شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از ریگان ،  در این مراسم حجه السلام رنجبر ماهانی امام جمعه با تبریک هفته بهزیستی از تلاش ها و خدمات بهزیستی تقدیر کرده و تامین مسکن را برای اقشار آسیب پذیر امری مهم و ارزشمند خواند .


امین باقری فرماندار ریگان از ورود بهزیستی به منظور کمک برای تکمیل وتحویل منازل مددجویی تقدیرکرد و  گفت :  با ادامه این روند به زودی شاهد صاحب خانه شدن همه مددجویان واجد شرایط خواهیم بود .


وی با تاکید بر اهمیت مناسب سازی و رعایت اصول و ضوابط ساخت و سازم مناسب برای مسکن مددجویان به رئیس بنیاد مسکن و شهردار توصیه کرد که اصول مناسب سازی تمامی ساخت و سازها رعایت شود .


علی میرزاده رییس بهزیستی ریگان با بیان اینکه از  ۱۲ واحد مسکونی مددجویی آماده بهره برداری دو واحد نمادین افتتاح شد ؛ افزود :  مساحت واحدهای مسکن بین ۴۸ تا ۶۰ متر است  که مبلغ یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون  ریال پرداخت بلاعوض سهم بهزیستی بوده و مابقی توسط بنیاد مسکن از محل تسهیلات ساخت و ساز تامین شده است .

کد خبر 20302

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد