هرمزگان | واگذاری 22واحد مسکونی همزمان با هفته بهزیستی در هرمزگان

همزمان با ششمین روز از هفته بهزیستی و آغاز واگذاری واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی در کشور، 22 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در هرمزگان واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان هرمزگان ؛ در یک برنامه‌ی ویدئوکنفرانسی که با حضور مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، همزمان با واگذاری و تحویل کلید  2100واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش در کشور ،22واحد مسکونی در هرمزگان واگذار گردید.

 حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین رازمند مدیر روابط عمومی بهزیستی استان در این خصوص گفت : از ابتدای طرح نهضت تأمین مسکن معلولین مددجویان تاکنون 1241 واحد مسکونی واگذار گردیده است .

وی گفت : در حال حاضر 837 واحد در استان در مرحله نازک کاری و 827 واحد در دست احداث می باشد .

رازمند تصریح کرد : در هفته بهزیستی امسال نیز 22واحد مسکونی ( 10واحد به خانوارهای دارای دو عضو معلول و 12 واحد به سایر مددجویان) واگذار گردیده است .

مدیر روابط عمومی بهزیستی هرمزگان اظهار داشت : پروژه امروز ،شامل مجتمعی 216واحدی است که از سوی انجمن خیرین مسکن ساز احداث و 10واحد به مددجویان بهزیستی واگذار گردیده است .

وی گفت : در این پروژه 145میلیون ریال سهم آورده مددجو ، 300میلیون ریال تسهیلات بانکی و 250میلیون ریال نیز کمک بلاعوض است که از محل تفاهم نامه پنج جانبه دستگاه های همکار شامل بهزیستی ، بنیاد مسکن ، راه و شهرسازی، بنیاد مستضعفان و انجمن خیرین مسکن ساز  تأمین شده است .

کد خبر 2029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد