مجتمع مس سرچشمه بیش از گذشته آماده همکاری با بهزیستی است

معاون پشتیبانی و مسئول روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه به مناسبت هفته ملی بهزیستی با حضور در اداره بهزیستی با رئیس و کارکنان دیدار و گفت و گو کردند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از رفسنجان محمود حیدری رئیس بهزیستی با اشاره به شعار بهزیستن در گام دوم.. شفافیت ، تحول خدمت ، ارتقاء سلامت اجتماعی در خانواده گفت : یکی از اهداف مهم بهزیستی ارتقاءسلامت اجتماعی در خانواده و توانمندسازی گروه های هدف است .


وی با قدردانی از خدمات مجتمع مس سرچشمه در همکاری با بهزیستی عنوان کرد : مجتمع مس به عنوان معین اقتصادی در اجرای طرح های اجتماع محور ، ارتقاء سلامت اجتماعی و توانمندسازی گروه های هدف حامی بهزیستی بوده است .


ایشان بهزیستی را بازوی توانمند دولت در حوزه مسائل اجتماعی دانست و خاطر نشان کرد : اورژانس اجتماعی بهزیستی با ارائه خدمات تخصصی به افراد نیازمند توانسته به کاهش آسیب های اجتماعی کمک کند .


اصغر صالحی معاون پشتیبانی مس سرچشمه با تبریک هفته ملی بهزیستی اظهار داشت : با توجه به فعالیت ها و اقدامات گسترده بهزیستی در خدمت به گروه های آسیب پذیر و مسئولیت اجتماعی مس سرچشمه ، بیش از گذشته آماده  همکاری هستیم .


گفتنی است مس سرچشمه به عنوان یکی از شرکاء اجتماعی در زمینه های تخصصی از جمله حمایت از برگزاری انواع اقدامات آموزشی و آگاهسازی و همچنین تامین جهیزیه و کمک به معیشت همکاری های متعددی با بهزیستی رفسنجان دارد.

کد خبر 20282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد