نشست نماینده ولی فقیه استان کردستان با تشکل های معلولین و کارکنان اورژانس اجتماعی ۱۲۳

آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه استان کردستان گفت: امتحان های الهی بر اساس عملکرد ماست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان، نماینده ولی فقیه در نشست با تشکل های معلولین و کارکنان اورژانس اجتماعی ۱۲۳ سنندج اظهار کرد : امتحان‌های الهی براساس عملکردهای ماست اگر ایمان ما قوی‌تر شد امتحان‌های ما سخت‌تر می‌شود .

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این دیدار با بیان اینکه بیماری و معلولیت یک نوع آزمایش الهی است گفت: خداوند در عالم هستی به عناوین مختلف بندگان خود را مورد امتحان و آزمون قرار می‌دهد.

 وی افزود : امتحان‌های الهی براساس عملکردهای ماست اگر ایمان ما قوی‌تر شد امتحان‌های ما سخت‌تر می‌شود و به همان نسبت درجات ما هم بیشترمی‌شود
مدیر کل بهزیستی استان کردستان در این دیدار از ایجاد شغل برای ۲ هزار و ۱۰۰ مدد جوی بهزیستی خبر داد و گفت: برای اشتغالزایی این افراد ۴۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی ۴ درصد پرداخت شده است .
سید صباح قریشی افزود: در حال حاضر ۸۹۶ واحد مسکونی در استان کردستان در حال ساخت است که ۱۲۶ واحد از این تعداد مربوط به خانواده‌های دو معلولیتی است.

قریشی همچنین از فعالیت ۱۹ پایگاه سلامت روان اجتماعی و ۲۰ گروه همیار در استان خبر داد و گفت: این مرکز در زمینه ارائه خدمات اجتماع محور اعتیاد، مشارکت اجتماعی، نوجوانان ایران ریا، طرح ژنتیک، آگاه سازی و اطلاع رسانی طرح شنوایی سنجی فعالیت می‌کند.

کد خبر 20280

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد