پاکدشت| معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران  از اورژانس اجتماعی 123شهرستان پاکدشت بازدید کرد.

معاون بهزیستی استان تهران به منظور تقدیر از خدمات پرسنل 123 و همچنین بررسی وضعیت ارائه خدمات از مرکز مداخله در بحران و اورژانس اجتماعی 123 پاکدشت بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان پاکدشت؛دکتر خانکه هم زمان با هفته بهزیستی و مانور سراسری اورژانس اجتماعی از مرکز اورژانس اجتماعی پاکدشت بازدید کرد.

  در جریان این دیدار که با حضور محمود برزگر رئیس بهزیستی پاکدشت انجام شد،معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با اشاره به خدمات ویژه تیمهای اورژانس اجتماعی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و نیز آگاهسازی و آموزش خود مراقبتی کرونا به کودکان کار و خیابان از پرسنل اورژانس اجتماعی قدردانی کرد.

در این دیدار که با هدف بررسی وضعیت ارائه خدمات مرکز مداخله در بحران و اورژانس اجتماعی 123 انجام شد دکتر خانکه ضمن اشاره به پیامک وزارت بهداشت در خصوص ارائه گزارشات افزایش قابل توجه تماس ها  در بروز مشکل خانوادگی از جمله کودک آزادی و همسرآزاری ، خواستار توجه بیش از پیش همکاران درخصوص پاسخگوئی و راهنمائی مناسب و در صورت نیاز ارجاع موارد به سامانه صدای مشاور 1480 و سایر مراکز مرتبط شد .
در ادامه دکتر خانکه در راستای برطرف شدن مشکلات  موجود قول مساعد داد.

معاون امور اجتماعی استان تهران بیان کرد؛ جهت آگاه سازی هر چه بیشتر عموم از خدمات اورژانس  و کاهش آسیب های اجتماعی برتولید محتوای علمی  توسط همکار ان اورژانس تاکید کرد.

کد خبر 20250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد