افتتاح پنجمین خانه‌های حمایتی کوچک سالمندان در اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از افتتاح پنجمین خانه کوچک حمایتی سالمندان در استان اردبیل خبر داد.

بهزاد ستاری، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در مراسم افتتاحیه ویدئو کنفرانس کشوری سازمان بهزیستی گفت: آغاز به کار رسمی خانه حمایتی سالمندان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار و مورد بهره برداری قرار گرفت.

او عنوان کرد: در سطح کشور در ۱۰ استان مراکز مختلفی به صورت اینترنتی مورد افتتاح قرار گرفت و استان اردبیل از پیشگامان این طرح در کشور است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل افزود: در سطح استان اردبیل ۵ خانه کوچک وجود دارد که از این تعداد ۳ مورد مختص بیماران ذهنی، یک مورد بیماران روانی و یک مورد مختص سالمندان است.

ستاری از افزایش تعداد خانه‌های کوچک در استان خبر داد و گفت: به حول قوه الهی تا پایان سال شاهد افتتاح ۵ مرکز خانه کوچک خواهیم بود.

او با بیان اینکه اجرای این طرح اهمیت ویژه‌ای در سلامت مددجویان دارد افزود: سیاست‌های سازمان در بحث استقلال افراد، ارزش گذاری و تامین سلامت افراد با اجرای این طرح تامین می‌شود.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: در راستای احداث خانه‌های کوچک کارشناسان ما طی بازدید از کشور آلمان الگوی صحیح را در استان اردبیل پیاده کرده اند.

کد خبر 20235

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد