تجلیل از مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی استان سمنان در سراسر استان

کرونا یک مسئله پزشکی نیست و باید بعنوان یک مسئله اجتماعی باید در ابعاد روحی و روانی به آن توجه بیشتری داشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان در پنجمین از روز هفته بهزیستی و در سالروز تاسیس سازمان بهزیستی کشور از ۲۲ مراکز شبانه روزی تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان سمنان تقدیر شد .

در این برنامه که با حضور مدیرکل ، معاونین ستادی و روسای شهرستان ها برگزار شد مراکز شبانه روزی شهرستان های تابعه بصورت ویدئو کنفرانس شرکت داشتند .

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در این برنامه ضمن تبریک به  هفته بهزیستی در چهلمین سال تاسیس یاد امام بنیانگذار انقلاب(ره) و شهدای انقلاب و شهید شاخص سازمان بهزیستی کشور شهید دکتر محمد علی فیاض بخش را گرامی  داشتند.

ایزدپور بیان داشت: با عنایت به ۳۰ مرکز شبانه روزی در استان سمنان و اینکه در ایام کرونا خدمات در کمپ ها تعطیل بود  خدمات نگهداری و مراقبتی  در ۲۲ مرکز  به مددجویان  ارائه شد.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان گفت:در این ایام خدمات نگهداری به دلیل رعایت به جد دستورالعمل های بهداشتی در مراکز بیش از پیش حائز اهمیت است و باید مانند گذشته در رعایت نکات بهداشتی دقت بیشتری شود و اگر توجه کم شود شاهد حوادث ناگوار هستیم.

وی در ادامه افزود: تلاش ما بر این است که با همدلی و خرد جمعی  در امر خدمت رسانی در مراکز به وضعیت مطلوب تری برسیم و بتوانیم با  موفقیت و با صرف کمترین هزینه جانی و مالی از این شرایط بحرانی گذر کرد.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در پایان گفت: کرونا یک مسئله پزشکی نیست و بلکه بعنوان یک مسئله اجتماعی باید در ابعاد روحی و روانی به آن توجه بیشتری داشت و با نگاه به این که انسان یک موجود زیستی اجتماعی است در مواجه با هر موضوع و بحران باید قبل، حین و بعد از آن برنامه و همزیستی داشت  تا باعث افزایش آسیب های اجتماعی، روانی در جامعه نشویم.

در ادامه این جلسه مدیران گزارشی از عملکرد مراکز در ایام کرونا داشتند و به بیان مشکلات ، نقطه نظرات و پیشنهادات پرداختند .

کد خبر 20184

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد