دیدار فرماندهی یگان ویژه نیروی انتظامی استان هرمزگان با مدیر کل بهزیستی استان

فرماندهی یگان ویژه نیروی انتظامی استان هرمزگان با مدیر کل بهزیستی استان دیدار و هفته بهزیستی را تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ غلامحسین رنجبر در این دیدار اظهار داشت : بهزیستی سازمانی که با رویکرد ارائه خدمات متنوع تخصصی و اثر بخش به نیازمندان جامعه در راستای حفظ ارزش های خانواده ، نگهداری، مراقبت و توانبخشی  افراد دارای معلولیت ، خدمات پیشگیرانه و سلامت محور و گسترش مسئولیت اجتماعی گام هایی موثر برداشته است اما بدون شک تحقق سلامت اجتماعی در سایه احساس مسئولیت و اجماع همگانی اعم از مردم، مسئولان وارگانهای مختلف امکان پذیر است تا بتوان به اهداف مورد نظر بهتر از همیشه دست یافت. 

غلامحسین رنجبر همچنین به ضرورت هم افزایی و تعاملات بین بخشی دو نهاد اشاره داشت و گفت : بهزیستی آماده همکاری در زمینه های آموزشی ، مشاوره و روانشناختی است.

سرهنگ ابوالفضل فقیهی فرمانده یگان ویژه انتظامی استان نیز با تبریک چهلمین سالروز تشکیل سازمان بهزیستی به تلاشگران و کارکنان خدوم سازمان، از خدمات ارزنده بهزیستی هرمزگان در ارائه خدمات به جامعه هدف و تلاش آنان در عرصه سلامت اجتماعی تجلیل کرد .

 سرهنگ ابوالفضل فقیهی به اشتراک اهداف ، برنامه ها و وظایف دو مجموعه در زمینه رصد ، کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی و ارتقاء سلامت اجتماعی شهروندان اشاره داشت و افزود : در همین راستا و در جهت افزایش همکاری های مشترک در خصوص امور بهداشت و درمان ، خدمات و احدا ث و تعمیر مسکن آماده هر نوع همکاری هستیم.

کد خبر 20176

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد