تشریح اقدامات بهزیستی در جمع مدیران و ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری

همزمان با هفته بهزیستی، برنامه ها و فعالیتهای بهزیستی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، مدیران کل استان و ائمه جمعه شهرستان های تابعه تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان "معصومه محمدی" سرپرست بهزیستی استان با اشاره به جمعیت ۳۶ هزار نفری تحت حمایت بهزیستی در دو حوزه توانبخشی و اجتماعی افزود: سازمان بهزیستی علاوه بر جمعیت تحت پوشش به عموم جامعه نیز خدمات رسانی می کند.

محمدی خاطر نشان کرد: توانمندسازی جامعه هدف از طریق اشتغال و تسهیلات مربوطه، واگذاری مسکن و پرداخت هزینه های درمان و تحصیل از جمله اولویت های سازمان بهزیستی در سال جاری است.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان افزود: برخی خدمات بهزیستی مانند غربالگری ها و مشاوره شامل کلیه افراد جامعه می شود و همه آحاد جامعه می توانند از این خدمات استفاده کنند و برخی خدمات اختصاص به طیف خاصی از مردم دارند مثل خدماتی که بهزیستی به زنان سرپرست خانوار، معلولین و یا کودکان بی سرپرست ارائه می دهد.

محمدی با تقدیر از همکاری خوب دستگاههای اجرایی با سازمان بهزیستی، افزود: خوشبختانه با تعامل بسیار مطلوب بین بخشی توانسته ایم در مناسب سازی فضاها برای تردد معلولین گام های موثری برداریم و در آینده نزدیک برنامه ریزی برای شهری بدون مانع را در دستور کار قرار دهیم.

کد خبر 20175

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد