استان سمنان  ا افتتاح گروه همیار خیاطی (طرح اشتغال زایی)

تقویت کارکردهای خانواده با تقویت گروههای همیار محقق می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان  در ششمین روز از هفته بهزیستی  افتتاح گروه همیار خیاطی (طرح اشتغال زایی) با حضور مدیر کل، معاون اجتماعی و توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان با همراهی رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دامغان ،رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان و جمعی از مدیران شهرستان افتتاح گردید.

گروه همیار خیاطی زنان یکی از طرح های اشتغال و توانمندسازی زنان تحت حمایت اداره کل بهزیستی استان سمنان است که با تلاش و کارآفرینی ۳ نفر از بانوان فعال سرپرست خانوار در عرصه اشتغال افتتاح شد.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان با حضور در این مراسم از زحمات و تلاشهای معاونت امور اجتماعی در افتتاح گروه همیار تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت:

در راستای تحقق بخشیدن به اهداف عالیه سازمان در جهت برپایی عدالت اجتماعی و پاسداری از کیان خانواده و فراهم نمودن زمینه های استقلال و خودکفایی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی و در نهایت توانمند نمودن خانواده های نیازمند حوزه امور اجتماعی  با دارابودن دفاتر مختلف خدمات  ارائه می نماید.

ایزدپور گفت: توسعه و تقویت گروه های همیار به منظور ارتقاءی کفیت زندگی زنان از عوامل موثر در تقویت کارگردهای خانواده و بانوان تحت حمایت اداره کل بهزیستی استان سمنان می باشد.

کد خبر 2017

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد