فردیس | نشست رئیس بهزیستی فردیس و رئیس اداره تبلیغات اسلامی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی :با وجود کمبود اعتبارات و منابع خدماتی به جامعه هدف، کارکنان بهزیستی با هدف جلب رضایت خداوند متعال و رفع مشکل معلولین و ایتام نیازمند تمام تلاش خود را به کار میگیرند که این امر بسیار شایسته ی تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : صبح امروز چهارشنبه مورخ ۲۵ تیرماه و در ادامه ویژه برنامه های هفته بهزیستی « احمد محمدزاده »رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس در محل دفتر کار خودمیزبان رئیس اداره تبلیغات اسلامی و هیئت همراه بود.

محمد زاده ضمن ارائه گزارش عملکرد بهزیستی به توانمندی بالای طلاب و انجمن‌های هنری و رسانه‌ای طلاب اشاره کرده و هم افزایی و تعامل سازنده جهت پیشبرد اهداف مشترک هر دو سازمان، نقش‌آفرینی و همکاری در عرصه‌های فرهنگی را نیز از زمینه‌های ایفاء نقش مشترک دانست.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیز ضمن تبریک به مناسبت هفته بهزیستی خدمت در بهزیستی را نوعی ایثار و از خودگذشتگی عنوان کرد و افزود : با وجود کمبود اعتبارات و منابع خدماتی به جامعه هدف، کارکنان بهزیستی با هدف جلب رضایت خداوند متعال و رفع مشکل معلولین و ایتام نیازمند تمام تلاش خود را به کار میگیرند که ای امر بسیار شایسته ی تقدیر است.


و در پایان این نشست مقرر گردید ضمن ادامه همکاری‌های هر دو مجموعه ،استفاده از پتانسیل بالای دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه های مختلف از جمله هیئات مذهبی،حسینه های قرآنی،گروه های جهادی ،مبلغین و مداحان ،همچنین آغاز به کار دوره‌های آموزشی مشترک در برنامه‌ های آتی در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 20168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد