بازدید از وضعیت کاری مددجویان شاغل در کارخانه تولید و بسته بندی قند صبا شهد دیواندره

در چهارمین روز از گرامیداشت هفته بهزیستی رئیس و کارشناسان بهزیستی دیواندره از وضعیت کاری مددجویان شاغل در کارخانه تولید و بسته بندی قند صبا شهد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان: در این بازدید که روز سه شنبه 24 تیرماه،  توسط رئیس، مسئول توانبخشی و کارشناس بیمه بهزیستی و با حضورمعاون سیاسی فرماندار و به منظور بررسی وضعیت کاری مددجویان شاغل در این کارخانه صورت گرفت از تمامی سوله ها و قسمت های تولید و بسته بندی دیدن کردند.

در این کارخانه که در روستای رشیدآباد و 5 کیلومتری دیواندره واقع است 4 نفر توانخواه واحد توانبخشی( همگی ناشنوا) و یک نفر مددجوی اموراجتماعی(زن سرپرست خانوار) در دو شیفت کاری مشغول به کار هستند که کارفرمایان به منظور تسهیل کارکردن ناشنوایان آنان را در دوشیفت و با تعدادی از افراد سالم به کار گرفته است.

گفتنی است همگی بیمه کارفرمایی تأمین اجتماعی بوده و ماهانه به آنان طبق قانون اداره کار حقوق تعلق می گیرد و اداره بهزیستی نیز به کارفرمایان جبران کارایی پرداخت می کند. قرار بر این شد که پس از راه اندازی سوله دوم نیز چند نفر دیگر از مددجویان را به کارگرفته شود.

در پایان این بازدید کریمیان رئیس بهزیستی با تقدیر از مدیران این کارخانه در جهت به کارگیری و اشتغال مددجویان و جامعه هدف بهزیستی در این کارخانه گفت:  در شرکت تولید و بسته بندی آب معدنی تینو نیز یک نفر معلول بینایی مشغول به کار است که مدیران این کارخانه درخواست به کارگیری نیروی جدید داده و قراراست تعدادی مددجو از طرف اداره برای اشتغال به آن جا معرفی شود.

کد خبر 20163

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد