قرچک | طرح اجتماع محور برای پیشگیری از اعتیاد به مناسبت هفته بهزیستی در قرچک اجرا می شود

اردشیر بهرامی رئیس بهزیستی قرچک گفت: طرح اجتماع محور برای پیشگیری از اعتیاد توسط مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی سیفا و مرکز سلامت روان محلی سایه همراز فرزانگان اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی  قرچک،  اردشیر بهرامی رئیس اداره ضمن تبریک هفته بهزیستی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی طرح اجتماع محور برای پیشگیری از اعتیاد توسط مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی سیفا و مرکز سلامت روان محلی سایه همراز فرزانگان و  در محله پوئینک شهرستان قرچک اجرا می شود.
ویبا بیان اینکه مجموعه برنامه ها و اقدامات در راستای اجرای پایلوت سند جامع تقسیم کار ملی کاهش اعتیاد در شهرستان قرچک صورت می گیرد افزود: تیم روانشناسان با حضور در سطح محله و در نشستی با هئیت مدیره شهرک گلشهر پوئینک به شناسایی مهمترین مسائل و مسکلات اجتماعی این محله پرداختند.
بهرامی گفت: در این نشست اولین گام از شش گام اجرای طرح اجتماع محور که شناسایی معتمدین و فعالان محلی بود و همچنان شناسایی نیازها است  مورد بررسی قرار گرفت.

  رئیس بهزیستی قرچک فقدان امنیت اجتماعی و احساس ناامنی و نیاز به استقرار کلانتری در سطح محله، وجود مشکلات بهداشتی درمانی و فقدان مرکز بهداشتی درمانی در محله و نیاز مبرم به ایجاد مرکز بهدشتی، رها شدن فاضلاب در فضای شهرک و انتشار بوی نامطبوع و بیماری های ناشی از آن،  نبود فضای لازم و مورد نیاز برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و زنان را از مهمترین نیازهای ساکنین گلشهر برشمرد.

وی ضمن تقدیر از کارشناسان طرح  تاکید کرد: با رویکردهای  اجتماع محور و خانواده محور، با کمک مردم محلی و مسئولین و پیگیری مطالبات، بخشی از این مشکلات مرتفع خواهد شد.

کد خبر 20161

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد