ارتباط مستقیم تلفنی توانخواهان با مدیرکل و روسای شهرستان ها

مدیرکل بازرسی استانداری سمنان : عبور موفقیت آمیز بهزیستی استان سمنان از شرایط بحرانی نشان دهنده مدیریت و درایت قوی بهزیستی استان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان بمناسبت ۲۵ تیرماه سالروز تاسیس سازمان بهزیستی و بمنظور اهمیت و حفظ سلامتی مددجویان ارتباط مستقیم تلفنی فی مابین توانخواهان و مدیرکل برگزار شد .

برقراری ارتباط مستقیم توانخواهان همزمان در سراسر استان و با حضور ۸ رئیس اداره بهزیستی برگزار شد و میهمان ویژه این برنامه جناب آقای شریفی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری بودند .

در این برنامه حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی ،جمیله محقق مسئول ارزیابی عملکرد،بازرسی و پاسخگویی به شکایات،هاجر اندرخور رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان اداره کل بهزیستی استان سمنان نیز حضور داشتند.

علیرضا ایزدپور ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری  در ستاد بهزیستی استان سمنان گزارشی از برنامه های هفته بهزیستی ارائه داد و بیان داشت:سازمان بهزیستی با تلاش و همت شهید گرانقدر دکتر محمد علی فیاض بخش با هدف دستگیری از محرومین و نیازمندان و افراد جا مانده از رفاه تشکیل شد.

ایزدپور اظهار داشت:اداره کل بهزیستی استان سمنان در چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی و با توجه به شرایط کرونا و توجه به سلامتی  آرامش مددجویان و جامعه  هدف بهزیستی برنامه های متفاوتی داشته است.

ایزدپور در تشریح برنامه های هفته بهزیستی ابراز داشت:  دیدار با نمایندگان و منتخبان فرزندان شبه خانواده، مسئولین موفق مراکز نگهداری شبانه روزی در ایام کرونا و خیرین برگزیده دیدار با برخی مسئولین مراکز مهد کودک و مراکز نگهداری توانبخشی در شهرستانها و ستاد بصورت ویدئو کنفرانس، و افتتاح ۲۱۰۰ واحد مسکونی در سراسر کشور توسط دکتر قبادی دانا ریاست سازمان بهزیستی کشور بصورت مجازی از ویژگیهای  برنامه های هفته بهزیستی می باشد.

ایزدپور از اقدامات خاص و ویژه بهزیستی در شرایط بحرانی خدمات مشاوره ای در دو خط ۱۲۳ و ۱۴۸۰ در قالب مشاوره های خانواده کاهش استرس ناشی از کرونا بود که افزایش آمار تماس تلفنی هم استانی های عزیز در سراسر استان را در برداشت و این امر باعث شد اداره کل بهزیستی استان دراین راستا و در این شرایط خاص خطوط تلفنی مشاوره خود را از دو شیفت به چهار شیفت افزایش داد.

نگهداری و مراقبت از مددجویان در مراکز نگهداری شبانه روزی با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی از دیگر اقدامات ویژه بهزیستی استان سمنان بود که اداره کل بهزیستی استان سمنان توانسته است با برنامه ریزی و پیگیریهای کمیته پیشگیری از بیماریهای این اداره خدمات مطلوب و بهتری را دروهله اول با حفظ سلامتی مددجویان به آنان ارائه دهد.

آقای شریفی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری در دیدار با علیرضا ایزدپور مدیر کل  بهزیستی استان سمنان و حضور در این برنامه در ابتدا  ضمن تبریک هفته بهزیستی از زحمات و تلاشهای مدیر کل و کارکنان اداره کل بهزیستی استان سمنان تقدیر و تشکر کرد.

شریفی بیان داشت:  نگهداری و ارائه خدمات به مددجویان در مراکز بهزیستی  و دیگر واحدها از مشاغل سخت است ولی آنچه که اخیرا  در مجموعه فعالیتهای  بهزیستی استان سمنان شکل گرفته و با اطلاع رسانی خوب و دقیق همکاران بهزیستی در ارائه خدمات بهزیستی  به  عموم نشان دهنده این است که بهزیستی استان سمنان با مدیریت و درایت قوی توانسته است در عبور از این شرایط بحرانی موفق عمل کند.

 وی سپس گفت: با تخصص ظرفیت نیروی انسانی در ارائه خدمت به مددجویان تحت حمایت در استان سمنان فضای خوبی شکل گرفته است و هر چند که رضایت امری نسبی است  ولی کسب موفقیتهای اداره کل بهزیستی استان سمنان در امر خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع  حاکی از این است که بهترن افراد با درک متقابل از جامعه هدف خود و با نگاه علمی و تخصصی به مددجویان خدمت می کنند.

شریفی در ادامه افزود:نامگذاری ایام و مناسبتهای ملی در ایران را می توان با دو رویکرد و نگاه مورد بررسی قرار داد مخصوصا ایام هفته بهزیستی که یاد آور انسانهای خدوم در عرصه خدمتگزاری به محرومین است و فرصتی است جهت تکریم وقدرشناسی از زحمات مدیریت و پرسنل زحمتکش اداره کل بهزیستی استان سمنان است.

وی ضمن ابراز خرسندی از اجرای برنامه خط تلفنی مدیر کل با مددجویان و جامعه هدف را از برنامه های انگیزه بخش بهزیستی و نشان دهنده شفافیت خدمات گرانقدر مسئولین  بهزیستی به مددجویان دانست و اظهار داشت: کارکنان بهزیستی نشان دادند که در شرایط سخت زندگی و کاری خدمت رسانی را اولویت و سرچشمه زندگی خود قرار داده اند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری تصریح کرد:رویکرد دیگر نامگذاری مناسبتهای ملی ارزیابی خدمات در مقایسه با سالهای قبل در جهت ارزیابی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت است که بتوان  با همت و تلاش بیش از پیش گامهای بلند موفقیت را بردارد.

در ادامه این جلسه مدیرکل بهزیستی استان پاسخگوی تماس های تلفنی توانخواهان به مدت یک ساعت بودند که در این خصوص پیگیر مشکلات و درخواست های ایشان بودند .

کد خبر 20159

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد