پیام تبریک نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته ملی بهزیستی

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی چهلمین سالگرد تاسیس سازمان و هفته ملی بهزیستی را تبریک گفت .

خدای متعال می فرماید : مردم خانواده من هستند ، پس محبوب ترین آنان نزد من کسانی هستند که با مردم مهربان تر و در راه برآوردن نیازهای آنان کوشاتر باشند امام صادق (ع)

برادر ارجمند جناب آقای صادق زاده
مدیرکل محترم بهزیستی استان کرمان

سلام علکیم


بدون تردید نیکوکاری و گرفتن دست مستمندان و نیازمندان ، نعمتی از نعمات بیشمار پروردگار متعال است و نصیب بندگان سزاواریست که لایق لطف پروردگارند.


رسالت بهزیستی در برگیرنده مفاهیم بلندی چون آرامش ، آسایش ، حمایت از قشر محروم و آسیب پذیر ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارائه خدمات به معلولین ، حفظ کیان خانواده ها و... است که با حضور کارکنان  مجرب و صبور این سازمان در طی سالیان پر برکت پس از انقلاب اسلامی توانسته در پرتوی از عشق و دلدادگی امدادگران خدوم ، جلوه هایی ازایثار و فداکاری را به نمایش بگذارند.


سالروز تأسیس بهزستی بهانه ای شد تا از مهرورزان سرافراز ، مددکاران خستگی ناپذیر ، پرسنل زحمتکش و مدیران توانمند این مجموعه قدردانی نموده و ضمن تبریک این روز فرخنده ، امیدوارم در راستای خدمت به افراد تحت حمایت و کاهش آسیب های اجتماعی و توفیق روز افزون ، همواره موفق و موید و منصور باشید.                                                                                                                              

سایه مقام معظم رهبری مستدام باد.
باتشکر – محمد مهدی زاهدی
نماینده مردم نجیب و بصیر کرمان و راور
کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی

 

کد خبر 20134

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد