آیت الله سعیدی امام جمعه قم : کار بهزیستی و خدمت به مردم ارزشمند و پیروی از سیره معصومین است

همزمان با هفته بهزیستی و 25 تیرماه روز بهزیستی ، مدیرکل و جمعی از مدیران بهزیستی استان قم با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم همزمان با 25 تیرماه و چهلمین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی کشور دکتر مهدی پهلوانی و جمعی از مدیران بهزیستی  استان قم با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)وامام جمعه قم دیدار کردند .

حضرت آیت الله سعیدی در این دیدار ضمن عرض تبریک هفته بهزیستی و همچنین چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی به همت شهید گرانقدر دکتر فیاض بخش و گرامیداشت یاد و نام ایشان و شهدای 72 تن که همراه شهید بهشتی و شهید فیاض بخش به فیض شهادت نایل شدند  با اشاره به خدمات ارزنده  بهزیستی  و همچنین خدمات برخی مراکزمتفرقه  به مردم اشاره داشتند : گاها شاهدیم که کارها و فعالیتهای متنوعی توسط برخی نهادها و... ارائه می گردد که این امور برخی مغرضانه هستند ، برخی خنثی و بی هدف اما برخی امور ارزشمند هستند و پرثمر و در اسلام این گونه امور مورد تاکید است و کار بهزیستی از این نوع خدمت است .

امام جمعه قم خاطرنشان کردند در اسلام و سیره معصومین خدمت و کاری مورد قبول است که برای رضای خدا و نشات گرفته از روحیه ایثار باشد و خدمت گذار انتظار تشکر نداشته باشد فقط و فقط برای رضای خدا کارکند که بحمدالله مجموعه بهزیستی کارش مقدس و ارزشمند است .

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به نمونه هایی از خدمت رسانی معصومین به نیازمندان افزودند خدمت بی منت و حتی ناشناس و با حفظ کرامت مددجویان مورد تاکید است ، امیدوارم در کارتان موفق و موید باشید و راه و هدف شهید فیاض بخش و همه شهدا را سرلوحه کارتان قرار دهید.

لازم به ذکر است در ابتدای این  دیدار مدیر کل بهزیستی استان قم گزارشی از خدمات سازمان و برنامه های پیشرو ارائه نمودند .

کد خبر 20127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد