پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت هفته بهزیستی

احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران به مناسبت هفته بهزیستی، طی پیامی سالگرد چهلمین سال تاسیس این سازمان را به تلاشگران عرصه خدمت به جامعه هدف بهزیستی استان تبریک و تهنیت گفت. ‎

متن کامل پیام احمد حسین زادگان، استاندار مازندارن به شرح زیر است:

سازمان بهزیستی بعنوان ثمره انقلاب اسلامی با هدف مددرسانی به نیازمندان جامعه در راستای گسترش خدمات همراه با حفظ کیان خانواده های آسیب پذیر و با رویکرد حفظ کرامت انسانی فعالیت می نماید.

اکنون و در چهلمین سال تاسیس این سازمان می توان گفت بهزیستی با بهره گیری از ظرفیت مدیران و کارشناسان خدوم و از خود گذشته در بخش های دولتی و خصوصی با نگاه علمی به بررسی نارسایی ها و مشکلات اجتماعی می پردازد و به طور همزمان با توسعه پژوهش های کاربردی برای پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی و خدمات رسانی و حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر گام برداشته و استمرار این فعالیت ها مرهون تلاش همه ی پرسنل این سازمان و همراهی مردم نیک اندیش می باشد.

در برهه ی حساس کنونی که فرد فرد آحاد جامعه ی جهانی بویژه ایرانیان دست به دست هم داده اند تا در کنار هم و با کمک هم از بحران بروز و شیوع ویروس کووید ۱۹ عبور کنند، پرسنل بی تکلف بخش های دولتی و غیر دولتی بهزیستی مازندران برای حفظ سلامت معلولین، سالمندان، کودکان و نوجوانان بی سرپرست و یا بد سرپرست، افراد در معرض آسیب و آسیب دیده و... تلاش می کنند و دوشادوش مدافعین سلامت در خط مقدم حفظ و تامین سلامت مددجویان برای پیشگیری و کنترل بیماری ناشی از ویروس کرونا بطور شبانه روزی و جان بر کف در حال خدمت رسانی به بی آلایش ترین بندگان خدا هستند.

اینجانب ضمن پاسداشت خدمات همه تلاشگران عرصه سلامت اجتماعی، هفته بهزیستی سالجاری را که با شعار " شفافیت، تحول خدمت و ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده " نامگذاری شده است؛ به همه خدمتگزاران صبور و مهرورزان دلسوز و مشفق بهزیستی، به ویژه مسئولان، کارکنان و مددکاران این حوزه در استان مازندران که با مسئولیت پذیری باعث تسکین آلام معلولین و مددجویان و سایر اقشار می شوند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از آستان پروردگار قادر متعال برای این عزیزان فرهیخته، کامیابی و کامروایی روزافزون مسالت دارم.

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران  

کد خبر 20070

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد