دیدار با نماینده ولی فقیه دراستان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس به مناسبت هفته بهزیستی

امام جمعه بندرعباس گفت : اصلاح نوع نگرش جامعه نسبت به افراد آسیب دیده و آسیب پذیر بسیار مهم است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ پیش از ظهر امروز غلامحسین رنجبر مدیر کل بهزیستی هرمزگان با همراهی جمعی از معاونین و مسئولین این اداره  کل همزمان با چهارمین روز از  گرامیداشت هفته بهزیستی با حجت الاسلام و المسلمین  محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه دراستان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل بهزیستی هرمزگان در جریان این نشست ضمن تبریک گرامیداشت هفته بهزیستی به تشریح فعالیتها و خدمات بهزیستی هرمزگان به جامعه هدف تحت پوشش در زمینه های مسکن مددجویان ،اشتغال ،حوزه آسیبهای اجتماعی ،اعتیادو خدمات مورد ارائه به افراد دارای معلولیت پرداخت و اظهار داشت : در هفته بهزیستی امسال 39 واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت ومددجویان واگذار گردیده است .

وی گفت : این واحدهای مسکونی در راستای حمایت از گروه‌های هدف سازمان بهزیستی، خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول و چند معلول ، زنان سرپرست خانوار ، معلولان خود سرپرست و سرپرست خانوار ، فرزندان ترخیص شده از مراکز شبانه روزی بهزیستی و بهبودیافتگان احداث شده است.

 مدیر کل بهزیستی هرمزگان افتتاح اولین مرکز گذری -سرپناه شبانه بانوان در بندرعباس ، راه اندازی کارگاه تولید ماسک ، ارائه خدمات رایگان حوزه های تخصصی به عموم ، توزیع ماسکوبسته های بهداشتی و های معیشتی بین مددجویان را بخشی دیگر از برنامه های بهزیستی استان به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی عنوان کرد .

در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین  محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه دراستان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ضمن تبریک هفته بهزیستی اذعان داشت : خدمت در سازمان بهزیستی و جامعه هدف تحت پوشش و اقشار ضعیف و محروم جامعه یکی از توفیقاتی است که خداوند نصیب   مجموعه بهزیستی نموده و کارکنان باید قدردان این موهبت الهی باشند .

وی در بخش دیگری از سخنان خویش اضافه کرد با توجه به کمبود اعتبارات در بخش دولتی باید تلاش شود از سایر ظرفیت های موجود در استان در جهت حمایت از جامعه هدف بهزیستی در بحث اشتغال و توانمندسازی آنها بهره برد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده اذعان داشت یکی از مکان هایی که مردم باید در آن مشارکت داشته باشند و امور خیرخواهانه را پیگیری کنند سازمان بهزیستی است.

 امام جمعه بندرعباس سمن ها و نهادهای مردمی را بازوان پر توان بهزیستی برشمرد و بر توسعه مراکز غیردولتی پویا و فعال در جهت پیشبرد اهداف بهزیستی تاکید کرد.

 حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت : اصلاح نوع نگرش جامعه نسبت به افراد آسیب دیده و آسیب پذیر بسیار مهم است وهمچنین باید با پیگیری های مستمر و مداوم ، مسئولیت های اجتماعی دستگاههای اجرایی را به آنها یاد آور شد .

کد خبر 20061

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد