فردیس | دیدار رئیس و کارکنان بهزیستی فردیس با امام جمعه این شهرستان

در این دیدار محمدزاده ضمن تبریک هفته بهزیستی گزارشی از عملکرد اداره بهزیستی شهرستان فردیس را تشریح نمود و ضمن تشکر از همکاری خیرین در جهت پیشبرد اهداف سازمان بهزیستی و ارائه خدمت به جامعه معلولین خواستار تداوم مساعدت در این امر خداپسندانه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : در سومین روز از هفته بهزیستی رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان فردیس با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار صمیمانه احمد محمد زاده رئیس بهزیستی شهرستان فردیس ضمن تبریک هفته بهزیستی گزارشی از عملکرد اداره بهزیستی شهرستان فردیس را تشریح نموده و ضمن تشکر از همکاری خیرین در جهت پیشبرد اهداف ارائه خدمت به جامعه معلولین خواستار تداوم مساعدت در این امر خداپسندانه شد.


در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ایمانی ،امام جمعه شهرستان فردیس ضمن تبریک این روز و خداقوت به پرسنل خدوم بهزیستی اظهار نمود: فعالیت در سازمان بهزیستی باید با عشق به کار و نگاه خدایی باشد تا رضایت این قشر از جامعه را داشته باشیم و قطعاً رضایت این افراد مقدمه رضایت خداوند است.


وی در ادامه اهمیت کار بهزیستی را مخاطبین خاص این مجموعه بیان نمود که همه از قشر آسیب پذیر و دارای ناتوانی ها و نیازمندی های ویژه هستند که تکریم آنها باید سرلوحه کار باشد.

کد خبر 20051

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد