کردستان | کامیاران | افتتاح هشت واحد مسکن  مددجویی به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی در کامیاران

درگرامیداشت سی و نهمین سالگردتاسیس بهزیستی کشور،روز چهارشنبه ۲۶ تیرماه سال جاری هشت واحد مسکونی مددجویی بصورت نمادین افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل  بهزیستی استان کردستان ۴واحد مسکن دو معلولیتی و ۴واحد مسکن تک معلولیتی با حضور فرماندار، معاون فرماندار، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مسکن و سایر ادارات سطح شهرستان کامیاران در روستای پلنگان بصورت نمادین افتتاح شد.

ابراهیمی رئیس بهزیستی کامیاران در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی  و تشریح برنامه های عمرانی این نهاد، در خصوص ارائه خدمات عمرانی به مددجویان اظهار کرد: موضوع سرپناه همواره یکی از دغدغه های مسئولان این نهاد بوده و این سازمان در کنارسایر خدمات خود در راستای تامین مایحتاج معیشتی و نیاز های فرهنگی، درمانی، بهداشتی همواره در راستای مسکن و سرپناه مددجویان نیز خدمات قابل توجهی ارائه نموده است.

وی در ادامه تصریح کرد: ضمن قدردانی از همکاری بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفین لازم است خاطر نشان گردد که علاوه بر ۲۵۰میلیون ریال تسهیلات بانکی به هرکدام از این خانواده ها، مبلغ ۱۸۰میلیون ریال کمک بلا عوض به خانواده های دارای دو عضو معلول و مبلغ ۸۰میلیون ریال به خانواده های دارای یک عضو معلول جهت ساخت مسکن تعلق گرفته است.

ابراهیمی در پایان با اشاره به اینکه مشکل مسکن معلولین در کنار تمامی مشکلات و نیازهای معلولین پررنگ تر می نماید، از تمامی نهادها و ادارات مربوطه خواست تا در جهت تحقق خواسته های این سازمان و کاستن از بار مشکلات تلاش و پیگیری های خویش را در زمینه مسکن معلولین بیش از پیش  به کار گیرند.

منبع: روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان

کد خبر 2005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد