موسسه اشتغال و کارآفرینی خیریه کودکان دنیای پر مهر شیرین در کرج افتتاح شد

ظهر امروز موسسه اشتغال و کارآفرینی خیریه کودکان دنیای پر مهر شیرین با حضور دکتر حیدری مدیر کل بهزیستی استان البرز وژاله کاظمی معاون مشارکتهای مردمی و کارشناسان این حوزه در محل کرج کمالشهر کرج افتتاح شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : دکتر اسدالله حیدری در حاشیه  افتتاحیه موسسه اشتغال و کارآفرینی خیریه کودکان دنیای پر مهر شیرین  که به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی برگزار شد گفت : این موسسه با هدف استعداد یابی ،مهارت آموزی و توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی دایر و به بهره‌برداری رسید.

وی در در ادامه اهداف این‌گونه موسسات را اینگونه برشمرد: ترویج ،ترغیب وارتقاء روحیه کارآفرینی دربین مخاطبین مرکز ،طراحی و تدوین برگزاری دوره‌های آموزشی و کارآفرینی عمومی و اقتصادی مورد نیاز حال و آینده است که این قسمت از اهداف این موسسه که برنامه ریزی برای آموزش ها و شناسایی بازار تقاضا است برای سازمان بهزیستی قابل توجه وتقدیر است زیرا تلاش داریم تا از آموزش ها و مهارت آموزی هایی که در بازار تقاضا کشش و جاذبه کمتری دارند پرهیز کرده و آموزش مهارت ها را مدیریت نموده و با نگاه به تقاضا بازار در چند سال آینده و برنامه حداقل پنچ ساله انجام دهیم .

حیدری در ادامه افزود :در مسیر آموزش کسب و کار از ابتدا راه اندازی تا توسعه و رونق مشاورین این مرکز همراه با جامعه هدف سازمان بوده و آمادگی ارائه خدمات مشاوره ای را خواهند داشت .

مدیر کل بهزیستی استان البرز تاکید کرد:اداره کل بهزیستی استان البرز با چشم اندازی متفاوت از سالهای گذشته به بحث ایجاد کسب و کار می‌پردازد.

وی افزود: اهداف سازمان بهزیستی و برنامه ریزی ما در این برهه زمانی بدین گونه است که به جای صرفا راه اندازی کسب کار و رها نمودن مددجویان به حال خود برای توانمندسازی از موسسات اشتغال برای یافتن حلقه های مفقوده زنجیره فروش و عرضه کالا به بازار استفاده کنیم.


وی افزود: در این موسسه زیر سایه آموزش های مرتبط ، ایجاد بازارچه برای مددجویان ، انجام امور تخصصی و مددکاری وصل کردن تولیدکنندگان و کارجویان به یکدیگر رقم خواهد خورد.

کد خبر 20049

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد