مانور تیم های گشت سیار اورژانس اجتماعی (123) برگزار شد

معاون امور اجتماعی بهزیستی خوزستان از مانور تیم های گشت سیار اورژانس اجتماعی (123) در سطح استان خبر داد و گفت: به مناسبت هفته بهزیستی، تیم های اورژانس اجتماعی در 21 شهرستان به صورت متناوب در دو تایم صبح و عصر در میادین اصلی و پرتردد شهر مستقر و در حال ارائه خدمت رسانی هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان محمدرضا عباسی در این باره افزود: هدف از این مانور آگاهسازی مردم و اطلاع رسانی و آشناسازی جامعه با خدمات اورژانس اجتماعی است.

وی ضمن بیان اینکه گشت های سیار اورژانس اجتماعی (خط تلفنی123) به ارائه خدمات حمایت های روانی و اجتماعی به عموم مردم و جامعه هدف می پردازند اظهار داشت: ارائه مشاوره حضوری به جامعه هدف و ارجاع مواردی که نیاز به پیگیری دارند به مراکز مشاوره و یا دیگر بخشهای سازمان از جمله دیگر اقدامات تیم های اورژانس اجتماعی است.

عباسی در پایان خاطر نشان کرد : دریافت کنندگان خدمات فوریت های اجتماعی (خط123)شامل :خشونت دیدگان خانگی از قبیل کودک آزار دیده، همسر آزار دیده، معلول آزار دیده، افرادی که قصد خودکشی دارند و یا اقدام به خودکشی کردند و خانواده آنان، دختران و پسران فراری از منزل، زنان و دختران در معرض آسیب اجتماعی یا آسیب دیده، زوجین متقاضی طلاق و افراد در معرض طلاق، کودکان خیابانی و مبتلایان به اختلال هویت جنسی در معرض آسیب می شوند.

کد خبر 20045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد