نظرآباد |دیدار امام جمعه شهرستان نظرآباد با همکاران بهزیستی

امام جمعه شهرستان نظرآباد در دیدار با همکاران اداره بهزیستی این شهرستان گفت: این خدمت رسانی را که با عطوفت و رفتار کریمانه به مددجویان ارائه می دهید قابل تقدیر است و رمز موفقیت در این است که مراجعین و مردم را جز خانواده خداوند متعال دانسته وتا جایی که امکان داشته کسی ناامیدانه از این سازمان خارج نشود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : امروز سه شنبه ۲۴ تیرماه مصادف با چهارمین روز از هفته بهزیستی حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه شهرستان نظرآباد با همکاران اداره بهزیستی این شهرستان دیدار نمودو هفته بهزیستی را به آنان تبریک گفته و بابت زحمات بی شائبه و دلسوزانه و نحوه خدمت رسانی به قشر محروم جامعه از ایشان قدردانی و تشکر نمود .

امام جمعه شهرستان نظرآباد اظهار داشت: خدمت به مردم یک نعمت است و خدمت به محرومین جامعه خدمت مضاعف می باشد که همکاران بهزیستی این خدمت رسانی را با عطوفت و رفتار کریمانه به مددجویان ارائه می دهند و رمز موفقیت در این است که مراجعین و مردم را جز خانواده خداوند متعال دانسته وتا جایی که امکان داشته کسی ناامیدانه از این سازمان خارج نشود .

امام جمعه شهرستان نظر آباد به اهداف و ماموریت های سازمان بهزیستی اشاره کرد و گفت: فعالیت در بهزیستی یکی از بهترین خدمات میباشدکه در جهت رضایت محرومترین اقشار جامعه و رفع نیاز آنان تلاش می کنندکه در نهایت رضایت الهی را دربردارد.


در ادامه این دیدار ، « ناصر زمانی » رئیس اداره بهزیستی شهرستان نظرآباد ضمن عرض خیر مقدم به امام جمعه شهرستان و تبریک هفته بهزیستی این هفته را فرصت مناسبی جهت اطلاع رسانی و ارائه عملکرد و اهداف بهزیستی در سطح جامعه بر شمرد.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه شهرستان نظرآباد به پاس قدردانی از زحمات و تلاش های رئیس اداره بهزیستی جهت بهبود و تسریع در ارائه خدمات به مددجویان با اهداء لوح تقدیر از ایشان وتعدادی از همکاران تشکر نمود.

همچنین به مناسبت هفته حجاب و عفاف به ۵ نفر از بانوان شاغل در اداره به عنوان پوشش برتر با اهداء لوح تقدیر وکارت هدیه تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 20043

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد