مدیرکل در شهرستان سمنان بمناسبت هفته بهزیستی

علیرضا ایزدپور گفت : تحقق رسیدن به پله های موفقیت در امر خدمت رسانی و خدمت به محرومین و جامعه هدف بهزیستی مرهون تعامل و همکاری های سازنده بین بخشی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور  مدیر کل به اتفاق معاون پشتیبانی و منابع انسانی و معاون توسعه پیشگیری به مناسبت هفته بهزیستی و در چهارمین روز از هفته در بهزیستی شهرستان سمنان حضور پیدا کردند.

همزمان با حضور مدیرکل و هیات همراه، عباس دانایی فرماندار، ناظم رضوی شهردار و کلیه اعضای شورای شهر شهرستان سمنان نیز بمنظور تبریک هفته بهزیستی و تقدیر از زحمات پرسنل اداره کل بهزیستی استان سمنان در اداره بهزیستی شهرستان حضور پیدا کردند.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ابتدا ضمن تبریک به مناسبت چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی یاد امام خمینی (ره) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی علی الخصوص شهید شاخص سازمان بهزیستی کشور شهید دکتر محمد علی فیاض. از حضور فرماندار، شهردار و  کلیه اعضای  شورای شهر در اداره بهزیستی شهرستان سمنان  تقدیر و تشکر کرد و گزارشی از عملکرد اداره کل بهزیستی استان سمنان بیان و ابراز داشتند : اداره کل بهزیستی استان سمنان با دارا بودن  بیش از ۳۰۰ پرسنل در ۸ شهرستان تابعه و با  ۱۷۰ ریز فعالیت در حال ارائه خدمات تخصصی به ۱۲۶۰۰ معلول در حوزه توانبخشی در سطح استان می باشد.

ایشان در ادامه بهزیستی استان سمنان در شرایط کرونا بر خلاف دیگر دستگاههای اجرایی با افزایش نیروهای تخصصی در سه شیفت خدمات تخصصی خود را در خط ۱۲۳ و ۱۴۸۰ به عموم جامعه ارائه می دهد و در حوزه اجتماعی وجود ۱۳۵ مهد کودک و ارائه خدمات نگهدار ی به بیش از هفت هزار کودک در سطح استان می باشد.

ایزدپور ارائه خدمات مشاوره تلفنی ۱۲۳ و ۱۴۸۰ در شرایط بحرانی و خانوادگی و اجتماعی و علی الخصوص در شرایط کرونایی و کاهش استرس  از دیگر خدمات حوزه اجتماعی اداره کل بهزیستی استان سمنان برشمردند و گفتند : در راستای اهداف عالیه سازمان بهزیستی کشور و میثاق با شهدای انقلاب علی الخصوص شهید گرانقدر شهید دکتر محمد علی فیاض بخش  برنامه های هفته بهزیستی در چهلمین سال تاسیس با ادای احترام در مزار یکی از شهدای اداره کل بهزیستی استان سمنان شهید اسماعیل کاشفی  آغاز شد.  

وی افزود تجلیل از خیرین افتتاح ۲۱۰۰ واحد مسکونی  در سراسر کشور ویژه مددجویان توسط رئیس سازمان بهزیستی کشور بصورت ویدئو کنفرانس از دیگر برنامه های این هفته دانستند و بیان داشتند :با همیاری و تعامل دستگاههای اجرایی علی الخصوص شهرداری در جهت بهبود وضعیت مناسب سازی و تغییر مبلمان شهری اقدامات ارزشمندی انجام شده است که این فعالیت ها قابل تقدیر و تشکر است و تحقق رسیدن به پله های موفقیت در امر خدمت رسانی و خدمت به محرومین و جامعه هدف بهزیستی مرهون تعامل و همکاری های سازنده بین بخشی است.

دکتر دانایی فرماندار شهرستان سمنان  در این دیدار از زحمات و تلاشهای مدیر کل بهزیستی استان  و دیگر همکاران در بهزیستی استان سمنان به ویژه اداره بهزیستی شهرستان سمنان تقدیر و تشکر کرده و اظهار داشتند : خدمات تخصصی بهزیستی در سه بخش فرهنگی پیشگیری اجتماعی و توانبخشی قابل تقدیر و ستایش است و در این چند سال اخیر شاهد موفقیتها و خدمات ارزنده ای در اداره کل  بهزیستی استان سمنان بوده ایم.

دانایی در ادامه خدمات اداره کل بهزیستی استان سمنان در امر کنترل و درمان اعتیاد  قابل تقدیر و ستایش دانست و بیان داشت: با تعامل و خرد جمعی همیاری بهزیستی و حمایت از خدمات تخصصی این نهاد و با افتتاح مرکز جامع درمان اعتیاد شاهد کاهش این آسیب  در شهرستان سمنان باشیم.

در پایان این دیدار به نمایندگی از تلاش های و زحمات همکاران از سرکار خانم عرب توانخواه و کارمند برگزیده اداره بهزیستی شهرستان سمنان تقدیر و تشکر شد.

افتتاح مرکز بهبود اقامتی سینا از برنامه های دیگر حضور مدیر کل بهزیستی استان و هیات همراه در شهرستان سمنان بود که در این افتتاح عباس دانایی فرماندار، ناظم رضوی شهردار و کلیه اعضای شورای شهر شهرستان سمنان نیز حضور داشتند.

ایزپور در آئین افتتاح  این مرکز بیان داشت: این مرکز اقامتی بصورت شبانه روزی خدمات درمان و کنترل اعتیاد را  بصورت شبانه روزی و با ظرفیت ۳۰ نفر ارائه می دهد که با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور این مرکز مجاز به پذیرش نصف ظرفیت است و دوره درمان آن یک ماهه می باشد و خدمات تخصصی در این مراکز به افراد نیازمندبصورت یاری برگ و تخفیف  ارائه می شود.

کد خبر 20014

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد