۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
رزن| افتتاح گروه همیار

درچهارمین روز از هفته بهزیستی و در چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی گروه همیاران شرکت تعاونی بخش سرد رود در راستای توانمند سازی افراد آسیب پذیر وایجاد کسب وکارهای کوچک در مرکز بخش سرد رود (دمق) شهرستان رزن با حضور معاون عمرانی فرماندار، بخشدار سردرود، روسای ادارات بهزیستی، تعاون وکار، صمت و فنی حرفه ای افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان رئیس اداره در افتتاح این مرکز گفت: در این طرح زنان سر پرست خانوار با تشکیل گروه های 7 نفره اقدام به آغاز فعالیت در تولید محصولات خانگی سلامت می کند.

رستم خانی هدف از ایجاد تشکیل گروه همیار را گسترش بخش غیر دولتی وافزایش مشارکت جمعی و در نهایت استقلال اعضای گروه (زنان سرپرست خانوار) عنوان کرد.

وی در ادامه گفت :در این راستا مبلغ  300 میلیون ریال کمک بلاعوض از طرف سازمان در راستای توانمند سازی انها پرداخت شده است ومقرر است از طرف تعاون کار ورفاه اجتماعی شهرستان مبلغی به صورت بلاعوض به این گروه مساعدت شود.

گفتنی است گروه همیار: جمعی از افراد که بایکدیگر دارای هدف مشترک بوده و می کوشند تا نیاز های فردی وگروهی خود را از طریق کوشش جمعی تامین نمایند. دارای کنش دو سویه ومتقابل بوده واغلب بین افراد با توانایی های کم وبیش یکسان صورت گرفته ویا کسانی که بتوانند توانایی های همدیگر را تکمیل یا کمبود های یکدیگر را جبران کنند فعالیت می نمایند

کد خبر 20010

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد