کرمان|بهزیستی و بنیاد مسکن باید مدیریت هزینه های ساخت و ساز را برعهده بگیرند

مدیر کل بهزیستی استان کرمان به همراه اعضاء شورای معاونین  در چهارمین روز از هفته بهزیستی با حضور در دفتر سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله در خصوص مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی گفت و گو کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی کرمان با اشاره به همکاری  مشترک سپاه ثارالله و سازمان بهزیستی در خصوص ساخت مسکن مددجویان گفت : بهزیستی به عنوان متولی مسائل اجتماعی باید جهت رفع مشکلات مسکن مددجویان تلاش کند .
صادق زاده در ادامه افزود واحدهای مسکونی مددجویان براساس تفاهم نامه با سپاه ثارالله باید ازصفر شروع و بر اساس متراژ و تیپ  مورد تایید بهزیستی کشور ؛ در مدت زمان معین با برنامه ریزی دقیق  واحدها ساخته و تحویل شود.
صادق زاده با اشاره به برگزاری جلسه با کارشناسان در موضوع ساخت مسکن مددجویان اظهار داشت : باید مجریان انجام کار در خصوص متراژ،  تیپ واحدها و قیمت و نحوه واریز به توافق برسند و پس از هماهنگی با سپاه ثارالله  از هفته دوم کار شروع شود .
در ادامه سردار ابو حمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  ضمن تبریک هفته بهزیستی و اقدامات موثر بهزیستی در حمایت از اقشار آسیب پذیر و تقدیر از زحمات کارکنان این اداره گفت : باید واقعیت های اقتصادی موجود در جامعه را مدنظر قرار دهیم و به نتیجه مطلوب برسیم .
فرمانده سپاه ثارالله خاطر نشان کرد : باید با تعامل و همکاری سپاه و بهزیستی  پاسخ مناسبی به انتظارات مددجویان داشته باشیم.
وی با اشاره به اهداف سپاه مبنی بر حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه عنوان کرد : برنامه سپاه پاسداران در ساخت مسکن فقط اقشار آسیب پذیر است تا این گروه بتوانند از سرپناه مناسب برخوردار شوند.
سردار ابوحمزه با بیان اینکه پروژه های مسکن به صورت منطقه ای یا شهرستانی ساخته می شوند ؛ افزود: بهزیستی و بنیاد مسکن باید مدیریت هزینه های ساخت و ساز را برعهده بگیرند.
 

کد خبر 1998

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد