آیین گشایش مراکز فیزیوتراپی و مشاوره شهرستان ریگان در سومین روز از هفته بهزیستی

در سومین روز از هفته ملی بهزیستی مرکز فیزیوتراپی و مرکز مشاوره بهزیستی شهرستان ریگان با حضور امام جمعه ، فرماندار ، رئیس بهزیستی و مسئولین محلی گشایش یافت .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از ریگان ، حجه الااسلام علی رنجبر نژاد ماهانی با قدردانی از خدمات بهزیستی به ویزه در مناطق کمتر توسعه یافته گفت : راه اندازی مراکز فیزیوتراپی و مشاوره می تواند به کاهش رفت و آمدهای مردم منطقه منجر و علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها ،  افراد نیازمند از خدمات تخصصی این مراکزبهره مند شوند .


امین باقری فرماندارریگان در حاشیه آیین گشایش مراکز عنوان داشت : با راه اندازی مرکز فیزیوتراپی و مشاوره یکی از نیازهای مهم و اصلی مردم شهرستان ریگان برطرف می شود که با همت کارکنان بهزیستی این مهم به سرانجام رسیده است  .


فرماندار با اشاره به تعدد مشکلات اجتماعی در جامعه ، افزود : ارائه خدمات تخصصی مشاوره به خانواده ها و زوجین با راه اندازی چنین مراکزی میتواند به پیشگیری و کاهش آسیب ها منجر شود .


علی میرزاده رئیس بهزیستی شهرستان ریگان گفت : راه اندازی این مراکز برای ارائه خدمات دائمی به افراد نیازمند با تعامل و همکاری مسئولین محلی راه اندازی شده است .


وی با بیان اینکه مساحت ساختمان مرکز فیزیوتراپی ۲۰۰متر مربع  است ، افزود : این ساختمان توسط  خیرین به صورت رایگان به مدت دو سال به بهزیستی واگذار و تجهیزات مرکز توسط بهزیستی استان تامین و خریداری شده است .
میرزاده متراژ ساختمان مرکز مشاوره را ۱۰۰ مترمربع ذکر کردو گفت : این مرکز به همت بخش غیر دولتی تجهیز و با دو مشاور و یک مددکار آماده ارائه خدمات می باشد.

کد خبر 19976

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد