دیدار و گفت و گو رئیس و کارکنان بهزیستی منوجان با امام جمعه

در سومین روز از هفته ملی بهزیستی رئیس و کارکنان بهزیستی شهرستان منوجان با حضور در دفتر امام جمعه با ایشان دیدار و گفت و گو کردند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از منو جان  مرتضی نمدادی رئیس اداره  با ارائه گزارشی از اقدامات و ارائه خدمات بهزیستی این شهرستان به گروه های هدف گفت : حضور ائمه جمعه در عرصه های مختلف اجتماعی می تواند به ثبات فعالیت های تخصصی این حوزه کمک کند .   


نمدادی با اشاره به ارائه خدمات تخصصی بهزیستی اظهار داشت : بهزیستی با توسعه مراکز تخصصی دسترسی به به خدمات پیشگیرانه ، اجتماعی ، توانبخشی ، مشاوره و مددکاری برای گروه های هدف به منظور رسیدن به کیفیت زندگی مطلوب را فراهم کرده است .


وی آگاه سازی عمومی در حوزه مسائل اجتماعی را ضروری دانست و عنوان کرد : یکی از راهکارهای اساسی کاهش آسیب های اجتماعی ارتقاء آگاهی افراد جامعه از مشکلات اجتماعی پیرامون خود می باشد .


حجه الا اسلام امین رضوانی امام جمعه منوجان با تبریک هفته بهزیستی و قدردانی از خدمات ارزشمند این شهرستان به گروه های تحت حمایت گفت : خدمت به نیازمندان و رضایت ارباب و رجوع جایگاه ارزنده و ثواب و اجر اخروی نزد خداوند دارد.

کد خبر 19973

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد