سیستان و بلوچستان|۱۴ طرح اشتغالزایی و مسکن محرومان ویژه بهزیستی در خاش افتتاح شد

همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی در مراسمی با حضور فرماندار، جانشین فرمانده سپاه، اعضای شوراهای اسلامی و شماری از مدیران ۱۴ طرح اشتغالزایی و مسکن محرومان زیرپوشش بهزیستی شهرستان خاش مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی رئیس اداره بهزیستی شهرستان خاش روز چهارشنبه در حاشیه این مراسم  گفت: چهار واحد مسکونی خانوارهای دارای ۲ معلول، مرکز حرفه آموزی ذهنی دختران بالای ۱۵ سال، مرکز اقامتی میان مدت (مرکز ترک اعتیاد نوبهار) و هشت طرح اشتغالزایی مددجویان از محل طرح "سی بی آر" امروز به مناسبت هفته بهزیستی در این شهرستان راه اندازی شد.
ادریس تمندانی بیان کرد: برای اجرای این پروژه‌ها افزون بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

همچنین کلنگ ساخت ۲۵ واحد مسکونی محرومان بهزیستی خاش با مشارکت سپاه و بنیاد مسکن و سازمان بهزیستی به زمین زده شد که برای هر واحد افزون بر ۴۰ میلیون تومان هزینه می شود و قرار است ۲ ماهه ساخته و تحویل شوند.
فرماندار خاش در مراسم کلنگ زنی این واحدها از توجه سازمان بهزیستی به اقشار محروم و نیازمند و مشارکت سپاه و خیران در زمینه محرومیت زدائی قدردانی کرد.
صاحب گل صالحی اظهار داشت: در دولت شاخص‌های ارزشمندی برای رفع مشکلات اقشار کم درآمد و محرومان وجود دارد که افزایش مستمری افراد زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی و شناسایی افراد معلول و تعیین تکلیف پرونده افراد پشت نوبت گامی مهم برای تحقق شعار محرومیت زدائی دولت است.
سرهنگ شهرکی جانشین فرمانده سپاه خاش نیز گفت: سپاه در کنار دولت و خیران به فکر رفع محرومیت‌ها بوده و هم اینک نیز در حوزه های اشتغالزایی، ساخت مسکن محرومان و تجهیز و نوسازی مدارس، پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و غیره مشارکت فعالی دارد.
فرماندار خاش همچنین از بخش های مختلف اداره بهزیستی بازدید و با رئیس و کارکنان این اداره دیدار و گفت و گو کرد.

کد خبر 1997

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد