حضور مدیرکل بهزیستی گلستان در برنامه صبحگاهی سیمای مرکز گلستان به مناسبت هفته بهزیستی

دکتر غفاری_ مدیرکل بهزیستی گلستان _ در روز سه شنبه مورخ۲۴تیرماه۱۳۹۹ و همزمان با چهارمین روز از هفته بهزیستی در برنامه صبحگاهی سیمای مرکز گلستان حاضر و به تبیین وظایف و ماموریتهای سازمان بهزیستی در آغاز چهل سالگی این دستگاه پرداخت.

وی ضمن توصیف برنامه های بهزیستی در راستای پیشگیری ،کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی،پیشگیری از معلولیت ها،نهضت مسکن معلولین و قانون جامع حمایت از حقوق معلولین، به تشریح اقدامات بهزیستی گلستان در بحران کرونا و حمایت از گروههای هدف بهزیستی پرداخت.
دکتر غفاری گفت: بهزیستی گلستان از جمله دستگاههای پیشرو در مدیریت بحران کرونا بوده و از اولین روزهای اسفند سال۱۳۹۸،با تشکیل کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر و تعیین کارگزاران علمی و اجرایی، اقدامات قابل توجهی را در راستای ارتقاء ضریب ایمنی و سلامت گروههای هدف خود،انجام داد که در نتیجه آن، در بحران کرونا، هیچگونه فوتی متاثر از ابتلاء به کرونا در مراکز تحت نظارت بهزیستی حادث نگردید.
لازم به ذکر است در این برنامه تلویزیونی از خیرین و نیکوکاران بهزیستی گلستان بخاطر اهتمام و تشریک مساعی در پیشبرد برنامه های بهزیستی در بحران کرونا تقدیر کرد

کد خبر 19968

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد