نشست مدیرکل بهزیستی استان تهران با کارکنان ایثارگر

مدیر کل بهزیستی استان تهران در جمع کارکنان ایثارگر با تبریک چهلمین سالروز تشکیل سازمان بهزیستی، ارائه خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران مجموعه را تکلیف دانست.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ امین شاهرخی بیان داشت: مایه سربلندی و مباهات است که بتوانیم با افتخار، به جامعه ایثارگران خدمات شایسته و مطلوبی داشته باشیم.
مدیرکل بهزیستی استان تهران در ادامه اظهار کرد: باعث افتخار است بنیانگذار سازمان بهزیستی، شهیدی عالی مقام است و  شهید محمدعلی فیاض‌بخش که با راهبری علمی و دقیق خود، چنین سازمانی را به وجود آوردند، مسیری روشن مقابل ما قرار داد.
وی در ادامه با بیان ویژگی های خانواده شهدا و ایثارگران و دقت نظر و اهتمام امام خمینی(ره) نسبت به آنها خاطرنشان شد: از جان گذشتگی ایثارگران موضوعی ماورا طبیعه بود که شهدا به عنوان دانش آموختگان مکتب امام راحل  در آزمون آن، پیروز و موفق بیرون آمدند.
مدیرکل بهزیستی استان تهران با تشریح فضای معنوی و فرهنگی حاکم بر جامعه در دوران دفاع مقدس، گفت: همسران و مادران شهدا با ایثار خود آتیه ای تابناک را فراروی جامعه قرار دادند و به عنوان سرمشق و تابلوی از جان  گذشتگی به ما هویت بخشیده و می بخشند.
گفتنی است در پایان این نشست، با اهدای لوح تقدیر، از خدمات کارکنان فرزند شهید، تجلیل شد.
 
کد خبر 19965

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد