خدمات تاثیر گذار بهزیستی حجم زیادی از مشکلات اجتماعی را کاهش می دهد

فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در سیرجان با حضور در اداره بهزیستی با رییس وکارکنان دیدار و گفت و گو کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از سیرجان ، مهتاب حسینی رئیس اداره در این دیدار با قدردانی از حضور فرمانده آماد و پشتیانی نیروی دریایی ارتش جمهور اسلامی در بهزیستی ،  گفت : همراهی موثر و ارزشمند فرماندهی و مجموعه نداجا با اهداف و فعالیتهای بهزیستی پشتوانه ای سرشار از احساس امنیت است .


وی با تشریح فعالیت ها  وخدمات بهزیستی ، اظهار داشت : مهاجر پذیری وروند رو به رشد صنعتی شدن شهرستان باعث برهم خوردن تعادل اجتماعی و اقتصادی شده چرا که به موازات رشد صنعتی ، در تدبیرهای اجتماعی رشد نداشته و زیرساخت ها در این زمینه فراهم نیست .


حسینی همراهی و همکاری شرکاء اجتماعی و مجموعه های توانمندی چون نیروی دریایی را تنها فرصت بهزیستی در اجرای طرح ها و برنامه ها تخصصی درحوزه های مختلف پیشگیرانه و سلامت محور دانست و بر ضرورت و ادامه این نوع مشارکت تاکید کرد .


ناخدا یکم علیرضا محمدی فرمانده آماد وپشتیبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در سیرجان با تبریک فرا رسیدن هفته بهزیستی وچهلمین سالگرد تاسیس سازمان ، فعالیت های گسترده و وسیع بهزیستی رابه معنای واقعی ایثارگرانه خواند وافزود :  بی تردید خدمات تاثیر گذار بهزیستی حجم زیادی از مشکلات  اجتماعی گروه های آسیب پذیر را کاهش خواهد داد و ما در مجموعه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی برای هرگونه همکاری آماده هستیم .


گفتنی است لوح سپاس ناخدا یکم علیرضا محمدی به رئیس ، کارکنان و مسئول روابط عمومی  بهزیستی سیرجان تقدیم شد .

کد خبر 19932

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد