امام جمعه ریگان : بهزیستی به دنبال جامعه ای پاک و عاری از آسیب ها است

در سومین روز از هفته بهزیستی کارکنان بهزیستی ریگان در دیدار با امام جمعه در زمینه مسائل اجتماعی گفت و گو کردند .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از ریگان علی میرزاده رئیس اداره  با تشکر از امام جمعه به دلیل حمایت های ایشان از بهزیستی و گروه های هدف  به تشریح عملکرد بهزیستی ریگان پرداخت و گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا ، تمهیداتی برای آموزش گروه های هدف اندیشیده شده است .

وی با ذکر این نکته که خدمات بهزیستی همچنان به افراد و خانواده های تحت حمایت ارائه می شود ؛ یادآور شد : در تمامی خدمات ارائه شده رعایت اصول بهداشتی مورد توجه کارکنان قرار گرفته است .

حجه الاسلام علی رنجبر نژاد ماهانی امام جمعه ریگان خدمت مددکاران بهزیستی به قشر نیازمند جامعه را نوعی جهاد در راه خدا توصیف کرد و بر حل آسیب های اجتماعی به عنوان اولویت اول شهرستان تاکید کرد.                     

وی ادامه برگزاری برنامه های آگاهسازی و آموزش به خانواده ها در زمینه آسیب های اجتماعی ، آسیب های نوپدید و پیشگیری از معلولیت ها را توصیه کرد و افزود : برگزاری نمایشگاه های با موضوع پیشگیری ، حقوق شهروندی و عفاف و حجاب توسط بهزیستی ریگان تاثیر بسیاری بر افزایش آگاهی مردم داشته است .

وی با بیان اینکه بهزیستی به دنبال جامعه ای پاک وعاری از آسیب ها است که باید در این زمینه مردم و خیرین با این سازمان برا تحقق اهدافش همکاری کنند .

کد خبر 19926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد