کمک عالمانه کارکنان اورژانس اجتماعی به افرادی که به هر دلیلی مورد ظلم واقع شده اند ؛ اجر و پاداشی بزرگ به همراه دارد

حجه الاسلام حسن علیدادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با حضور در اورژانس اجتماعی از بخش های مختلف اورژانس بازدید و با کارکنان دیدار و گفت وگو کرد .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ،حجه الاسلام  حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با تبریک هفته ملی بهزیستی از خدمات بهزیستی  به عنوان جهادی بزرگ یاد کرد و گفت : خدمت به نیازمندان و محرومین بسیار با ارزش بوده و نزد خداوند از اجر و مزد بالایی برخوردار است .


ایشان با بیان اینکه نام بهزیستی خود نشانگر مسیر خدمت است ، یادآور شد : بهزیستی یعنی تلاش برای بهتر زیستن و شما که به عنوان کارکنان این بخش برای بهتر شدن زندگی مردم تلاش می کنید پس از جایگاه بالایی نزد خداوند برخوردار هستید .


حجه الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه خداوند از مردم به عنوان عیال خود یاد می کند ، افزود : پس هر انسانی که به مردم کمک کند ، فردی را به خانواده برگرداند و یا از تضییع حقی دفاع کند به نوعی در خدمت خداوند است .


نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان  تلاش برای بهتر زیستن افراد جامعه را ستود و عنوان داشت :  کمک عالمانه کارکنان اورژانس اجتماعی به افرادی که به دلایل مختلف مورد ظلم واقع شده اند اجر و پاداشی بزرگ به همراه دارد.


گفتنی است در این دیدار تابلو صنایع دستی اثر یکی از بانوان سرپرست خانوار توسط کارکنان اورژانس اجتماعی به نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان هدیه شد و ایشان متن یادنگار اورژانس اجتماعی را نوشت .

      

کد خبر 19901

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد