شاهرود | دیداره جمعی از کارکنان اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با امام جمعه به مناسبت هفته بهزیستی

جهانسیر گفت : خدمت رسانی به معلولین و نیازمندان از جمله فعالیتهای سخت و طاقت فرسا و در عین حال شیرین است که این مهم از توفیقات الهی در حق کارکنان بهزیستی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با همراهی تعدادی از پرسنل به مناسبت هفته بهزیستی با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام امینی ضمن تبریک هفته بهزیستی و مقدس خواندن  خدمت و فعالیت در این سازمان گفت:سازمان بهزیستی مولود انقلاب و ثمره فرزند انقلاب ، شهید فیاض بخش است و با توجه به اینکه جمعیت تحت پوشش آن را محرومان و نیازمندان جامعه تشکیل می دهند،صبوری و روحیه خدمت رسانی پرسنل بهزیستی در رفع مسائل و مشکلات این قشر بیشتر نمود پیدا می کند.

ایشان با اشاره به احادیث معصومین خدمت رسانی به محرومان را از محبوب ترین عبادات برشمرده و افزودند : خدمت رسانی به معلولین و نیازمندان از جمله فعالیتهای سخت و طاقت فرسا و در عین حال شیرین است که این مهم از توفیقات الهی در حق کارکنان بهزیستی است.

امام جمعه شاهرود ضمن ابراز رضایت از عملکرد مجموعه بهزیستی شاهرود بیان داست:ایجاد شغل و فراهم نمودن مسکن از ضروری ترین نیازهای معلولین و توانخواهان بوده که  بهزیستی در رفع این مشکلات نیاز به حمایت خیرین و همراهی سایر دستگاه ها دارد.

مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود ضمن تشکر از حسن توجه امام جمعه به مجموعه بهزیستی توضیح داد:حدود ۷ هزار مددجو تحت پوشش خدمات حمایتی این اداره قرار دارند که خدمات درمان،تحصیل،اشتغال،مسکن، معیشت،بیمه و ...‌دریافت می نمایند.

ایشان در ادامه گزارشی از خدمات ارائه شده به جامعه هدف در سال ۱۳۹۸ بیان نموده و ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات بیشتر ، امکانات بهتری برای مددجویان فراهم شود.

کد خبر 19900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد