به همکاری و همراهی  ارزشمند ائمه جمعه برای گسترش فرهنگ مشارکت پذیری مردم در ساماندهی آسیب ها نیازمندیم

به مناسبت فرارسیدن هفته ملی بهزیستی و چهلمین سالگرد تاسیس سازمان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان به همراه مدیر کل و اعضاء شورای معاونین بهزیستی استان کرمان با حضور در مرکز اورژانس اجتماعی از بخش های مرکز بازدید و با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، در دیدار یک ساعته حجه الاسلام علیدادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان از خط ۱۲۳- تیم سیار – مرکز مداخله – خانه سلامت و سایر بخش های مددکاری – روانشناسی و حقوقی اورژانس اجتماعی بازدید کرد و در جریان نحوه خدمت رسانی به مراجعین قرار گرفت .


در حاشیه این دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با حضور در جمع کارکنان اورژانس اجتماعی با آنان دیدار و گفت و گو کرد . در این دیدار عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی کرمان با تبریک هفته ملی بهزیستی و چهلمین سالگرد تاسیس سازمان ، خدمات اورژانس اجتماعی را خدماتی تخصصی توصیف کرد و گفت : در حال حاضر ۱۸ اورژانس اجتماعی در سطح استان کرمان فعال است که بیشترین حجم خدمات در اورژانس کرمان به عنوان مرکز سطح به مراجعین ارائه می شود .

                                                                                        

وی با تاکید بر ضرورت همکاری مردم و دولت با بهزیستی خاطر نشان کرد : امیدواریم با تعاملات مناسب بتوانیم زمینه بهتر زیستن و سلامت اجتماعی افراد جامعه را بیش از پیش فراهم کنیم.

صادق زاده با قدردانی از همکاری و حمایت قوه قضائیه با بهزیستی عنوان کرد : دستگاه قضا در برنامه ها و موضوعات اجتماعی که جنبه قانونی دارند مسیر را جهت ارائه خدمت کارکنان اورژانس به محرومین و نیازمندان هموار می کند .

مدیرکل بهزیستی استان کرمان بر ضرورت گسترش فرهنگی جدید تاکید کرد و گفت : برای کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی سخت به همکاری و همراهی  ارزشمند ائمه جمعه برای گسترش فرهنگ مشارکت پذیری مردم در ساماندهی آسیب ها نیازمندیم .

کد خبر 19899

خدمات الکترونیک پرکاربرد