رزن | بازدید از کارگاه تولیدی کیف دوزی

رئیس اداره بهزیستی رزن به همراه کارشناس اشتغال و پیشگیری در سومین روز از هفته بهزیستی از کارگاه کیف دوزی در دورترین روستای شهرستان رزن بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان. اسماعیل رستم خانی رئیس بهزیستی شهرستان در بازدید یکی از این کارگاههایی که مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات از محل اشتغال پایدار روستایی به آن پرداخت شده است گفت: در این کارگاه کیف دوزی ۵ نفر به طور مستقیم و ۲ نفر به طور غیر مستقیم مشغول به کار شده اند. 

رستم خانی در ادامه گفت : تولید این کارگاه در شرایط عادی ماهیانه ۱۰۰۰ عدد ولی در شرایط کرونایی به تعداد ۵۰۰ عدد می رسد که به علت شرایط فوق و بسته بودن بازار مواد اولیه به سختی از تهران تهیه و تولیدات به شهرهای همدان و تهران ارسال  می شود.

رئیس بهزیستی شهرستان از پرداخت ۵/۳ میلیارد تومان از تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به ۱۴۸ نفر از مددجویان تحت پوشش در سال گذشته خبر دادو گفت یکی از اصول سازمان بازتوانی خانواده ها است. 

وی افزود: در این راستا در جهت استقلال و بازتوانی افراد بهبود یافته نیز از تسهیلات اشتغال در سال ۹۸ به ۵۲ نفر ازبهبود یافتگان از محل تبصره ۱۶ و اشتغال پایدار روستایی تسهیلات پرداخت شده است.

گفتنی  است در سال جاری نیز بر اساس دستورالعمل های سازمان و همانند سال گذشته واجدین شرایط از تسهیلات قرض الحسنه برخوردار می گردند که تاکنون ۴ میلیارد تومان تسهیلات به این شهرستان تخصیص داده شده است.

کد خبر 19896

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد