دامغان ا افتتاح مرکز توانبخشی ویژه معلولین جسمی حرکتی

بهزیستی در تلاش است تا در حد توان خدمات خود را در راستای توانمند سازی جامعه هدف در همه ی ابعاد به جامعه هدف تحت حمایت ارائه دهد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان به مناسبت چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی کشور مرکز توانبخشی مهر آفرین ویژه معلولین جسمی و حرکتی با حضور احمد پیوندی  معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان سمنان، زحمتکش رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان جمعی ازکارکنان،روئسای دیگر دستگاههای اجرایی و اعضای جامعه جسمی حرکتی در دامغان افتتاح شد.

محمود زحمتکش رئیس اداره بهزیستی با بیان اینکه هفته بهزیستی از تاریخ ۲۱لغایت ۲۷ تیر ماه با شعار شفافیت ،تحول خدمت ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده اظهار داشت: که این مرکز اولین مرکز توانبخشی روزانه ویژه معلوین جسمی و حرکتی  با ظرفیت پنجاه نفر و اعتباری بالغ بر ۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰ریال تحت نظارت بهزیستی راه اندازی شد.

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان گفت:  در این مرکز خدمات تخصصی متفاوتی  مانند  فیزیو تراپی،کاردرمانی ،گفتار درمانی ....) مشاوره روانشناسی و بررسی مشکلات روحی و روانی فرد و خانواده و حمایت لازم روانی و اجتماعی افراد جهت سازگاری با آسیب خود ارائه می شود.

  وی افزود: هدف از این آموزشها و این خدمات آماده سازی معلولان جسمی و حرکتی و آموزش آنان جهت استفاده از وسایل کمک توانبخشی،آموزش در زمینه توانایی تصمیم گیری،حل مشکلات ،تفکر خلاق،برقراری ارتباط موثر ،آموزش حرفه ای متناسب با سطح آسیب می باشد و بهزیستی در تلاش است تا در حد توان خدمات خود را در راستای توانمند سازی جامعه هدف در همه ی ابعاد به جامعه هدف تحت حمایت ارائه دهد.

زحمتکش ادامه داد:ارائه برنامه تغذیه ای مناسب با در نظر گرفتن شرایط جسمی و فیزیولوژیک فرد از دیگر خدمات در این مراکز به مددجویان عزیز است.

کد خبر 19890

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد