در رسانه/ارائه خدمات حمایتی و تخصصی بهزیستی به مردم!

بازتاب ایلام- مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: بهزیستی استان ایلام در بخش‌های حمایتی و تخصصی به مردم ارائه خدمت می‌دهد.

به گزارش بازتاب "زهرا همتی" شامگاه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بهزیستی با اصحاب رسانه که در فضای مجازی صورت گرفت، اظهار داشت: بیش از ده میلیارد ریال برای ودیعه مسکن مدد جویان تحت حمایت این نهاد اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه بیش ده میلیارد ریال اعتبار برای ودیعه مسکن مددجویان بهزیستی ایلام از طریق بنیاد مستضعفان اختصاص داده شده است، افزود:برای دو شهرستان ملکشاهی و هلیلان خدمات ویژه ای در بحث محرومیت زدایی، اجرای طرح‌های اشتغالزایی، ایجاد پایگاه اجتماعی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ودر نظر گرفته است.

"همتی" با اشاره به اینکه مراجعه و حضور مردم به صورت روزانه به خدمات بهزیستی افزایش یافته است، یادآور شد: در حال حاضر دو هزار و ۵۰۰ خانوار پشت نوبتی برای دریافت خدمات بهزیستی در استان وجود دارد.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام با اشاره به وضعیت  قرمز حاکم بر استان ایلام از بُعد شیوع کرونا ویروس، خاطر نشان ساخت: شرایط حساس نگهداری سالمندان در مراکز نگهداری سالمندان در استان ایلام، ما را برآن داشت تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی خوشبختانه سالمندان تحت پوشش و مستقر در مراکز نگهداری سالمندان را از این وضع به سلامت عبور کنند

"زهرا همتی" با بیان اینکه تاکنون هیچ موردی از کرونا در خانه سالمندان ایلام گزارش نشده است،گفت: در صورت تامین اعتبار، این خانوارها نیز نظر حمایت‌های بخش‌های مختلف بهزیستی قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به ازدواج‌های دختران کم سن و سال در استان  ایلام، یادآور شد: بهزیستی می‌تواند در ازدواج دختران زیر ۱۳ سال مداخله و جلوگیری داشته باشد.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: بهزیستی استان ایلام در بحث کرونا به اقشار تحت پوشش از طریق خیرین و نهادهای مختلف، بسته‌های مختلف معیشتی توزیع کرده است.

کد خبر 19877

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد