در رسانه/هیچ موردی از کرونا در خانه سالمندان استان ایلام گزارش نشده است

گروه استان‌ها - مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: تاکنون هیچ موردی از کرونا در خانه سالمندان ایلام گزارش نشده است.

هرا همتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام با اشاره به وضعیت  قرمز حاکم بر استان ایلام از بُعد شیوع کرونا ویروس اظهار داشت: شرایط حساس نگهداری سالمندان در مراکز نگهداری سالمندان در استان ایلام، ما را برآن داشت تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی خوشبختانه سالمندان تحت پوشش و مستقر در مراکز نگهداری سالمندان را از این وضع به سلامت عبور کنند.

همتی درباره میزان ابتلا در مراکز نگهداری بیماران روانی گفت: در مرکز نگهداری بیماران روانی 3 مورد ابتلا به کرونا ویروس وجود داشته است که با انجام اقدامات قرتطینه و ارائه خدمات درمانی وضعیت آنان بهبود یافته است.

وی با اشاره به ارائه خدمات حمایتی به معلولان کرونایی تحت پوشش بهزیستی گفت: معلولان تحت پوشش بهزیستی ایلام که به کرونا ویروس مبتلا شده‌اند، از تمام خدمات حمایتی بهزیستی برخوردار بوده‌اند.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام در ادامه یادآور شد:  در تمام  مراکز بهزیستی استان ایلام، از ابتدای شیوع کرونا تا کنون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال بوده و مشکل خاصی متوجه  ساکنان این مراکز نبوده است.

همتی؛ با بیان اینکه بسته‌های بهداشتی برای پیشگیری از کرونا در اختیار تمام مراکز قرار گرفته، بیان کرد: هیچ کمبودی در زمینه تامین تجهیزات بهداشتی احساس نمی‌شود.

انتهای پیام/180/س

کد خبر 19868

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد