در رسانه/۸۷ واحد مسکونی در هفته بهزیستی تحویل مددجویان می شود

همتی با بیان اینکه برنامه های گرامیداشت هفته بهزیستی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، گفت: ۸۷ واحد مسکونی مددجویان در ایام هفته بهزیستی به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور در استان افتتاح می شود.

به گزارش حبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل بهزیستی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد:  شعار هفته بهزیستی در سال جاری با عنوان« شفافیت، تحول خدمت، ارتقا سلامت اجتماعی در خانواده» نامگذاری شده است.

«زهرا همتی» با اشاره به اینکه هفته بهزیستی سال جاری از ۲۱ تا ۲۷ تیرماه فرصت مناسبی در راستای بیان فعالیت ها و برنامه های این سازمان در راستای ارائه خدمات به مددجویان و جامعه هدف است، یادآور شد: برنامه های هفته بهزیستی در سال جاری تحت تاثیر شیوع کرونا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و بر اساس مصوبات ستاد استانی و ملی مبارزه با کرونا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بر اساس تاکید ستاد استانی مبارزه با کرونا، تمامی همایش ها و نشست ها به منظور گرامیداشت هفته بهزیستی در استان لغو شده است، تصریح کرد:  برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی به صورت محدود و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام با اشاره به افتتاح همزمان 87 واحد مسکونی مددجویان به صورت ویدئو کنفرانس در استان، اظهار کرد: نشست شورای مشورتی فرزندان بهزیستی با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور به صورت ویدئو کنفرانس در مرکز استان برگزار می شود.

همتی ادای احترام مسئولان و کارکنان بهزیستی ایلام به مقام شامخ شهدا و غبار روبی مزار شهدا، ارائه خدمات کلینیک توانبخشی و مراکز مشاوره به صورت رایگان، دیدار با مسئولان استان، افتتاح نخستین مرکز مثبت زندگی، افتتاح بنیاد فرزانگان و افتتاح  ۳ مرکز مشاور  را از برنامه های هفته بهزیستی در استان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته بهزیستی 33 طرح اشتغالزایی مددجویان در استان افتتاح و به بهره برداری می رسد، گفت: برگزاری مراسم افتتاحیه گروه های همیار، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان کار و خیابان،  افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی  شهرستان هلیلان، توزیع اقلام غذایی و بهداشتی بین مددجویان و  برگزاری  نشست خبری با اصحاب رسانه به صورت مجازی  از دیگر برنامه های این هفته است.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام با اشاره به افتتاح مرکز ترک اعتیاد با حضور مسئولان در هفته بهزیستی، خاطرنشان کرد: حضور در  برنامه های صدا و سیما و ارتباط با مددجویان و ارائه گزارش فعالیت ها و عملکرد سازمان بهزیستی در استان و  انجام کارهای تبلیغات محیطی و رسانه ای متناسب با هفته بهزیستی از دیگر برنامه های این سازمان هستند.

کد خبر 19867

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد