دیدار با امام جمعه شهریاسوج در سومین روز از هفته بهزیستی

مدیرکل و تعدادی از مسئولین و کارکنان بهزیستی استان با امام جمعه شهر یاسوج دیدارکردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد ؛ در سومین روز از هفته بهزیستی  مدیرکل و جمعی از کارکنان بهزیستی استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج دیدار کردند .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در استان با گرامیداشت و تبریک هفته بهزیستی به مدیر کل و کارکنان از خدمات شایسته آنان تقدیر و تشکر کرد.

  وی بیان کردند مد نظر داشتن آموزش و برنامه های فرهنگی  در کنار خدمات دهی و توانمند سازی جامعه هدف در سلامت عمومی جامعه و روند تحقق برنامه های پیش بینی شده کمک می کند .

نماینده ولی فقیه در استان افزود:  افتخار کارکنان بهزیستی این است که  در خدمت محرومین و مستضعفین هستند و  این باعث رضایت و شعف است که انسان بداند  خوشحالی بندگان رضایت و خشنودی خدا را در بر دارد.

دکتر محسن مرادی مدیر کل بهزیستی استان در این دیدار ابتدا یاد شهدای انقلاب اسلامی، بخصوص شهید فیاض بخش که با مجاهدتهای خود در راستای اهداف عالی ارزشهای نظام انقلاب اسلامی و دستگیری از نیازمندان و محرومان  سازمان بهزیستی را تاسیس کردند را گرامی داشتند.

دکتر مرادی مدیرکل بهزیستی استان دراین دیدار باتبریک چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی به تشریح بخشی ازفعالیتهای بهزیستی استان اشاره وگزارش جامعی ازمعاونتهای توانبخشی ،اموراجتماعی ، توسعه فرهنگی و مشارکتهای مردمی واشتغال ارائه نمودند  و با تاکید  بر نقش بهزیستی در حمایت از نیازمندان و افراد دارای معلولیت تصریح کرد: با توجه به اینکه جامعه هدف بهزیستی، افراد نیازمند، ناتوان و آسیب پذیر هستند،  بهزیستی استان با تمرکز بر حوزه پیشگیری آگاهی عمومی و توانمند سازی جامعه هدف در راستای بهبود سلامت جامعه را در دستور کار خود دارد .

کد خبر 19859

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد