برگزاری مانور اورژانس اجتماعی همزمان با سراسر کشور در خراسان رضوی

به مناسبت هفته بهزیستی مانور اورژانس اجتماعی همزمان با سراسرکشور در خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی،غلامحسین حقدادی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی در حاشیه برگزاری مانور اورژانس اجتماعی که در محل اداره بهزیستی مشهد برگزار شد ، اظهارداشت: اورژانس اجتماعی با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در 4 فعالیت خط 123، خدمات سیار، مرکز مداخله در بحران و پایگاه خدمات اجتماعی به گروه های هدف ارائه خدمات می کند.

وی افزود: گروه هدف اورژانس اجتماعی کودکان آزار دیده ، همسران آزار دیده، زنان و دختران در معرض آسیب، کودکان کار و خیابان، افراد فراری از منزل، افرادی که اقدام به خودکشی نموده اند است.

حقدادی تصریح کرد: با توجه به لزوم آشنایی مردم با اورژانس اجتماعی و و ظایف آن، مانور خودرو های اورژانس اجتماعی و مصادف با چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی همزمان با سراسر کشور در خراسان رضوی برگزار شد.

وی عنوان کرد: هدف اصلی از این مانور آشنا یی مردم با خودروهای خدمات سیار و پوشش کارکنان و وظایف آنها است. معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی اظهارداشت: در طی چند ماه گذشته با توجه به افزایش تماس ها با خط 123 تعداد تماس های غیر مرتبط نیز افزایش یافته که نشان دهنده عدم آشنایی کامل مردم با وظایف اورژانس است . بنابراین برگزاری مانور می تواند گاهی موثر در جهت آشنایی مردم با وظایف اورژانس باشد.

کد خبر 19841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد