ساوجبلاغ | جلسه هم اندیشی روانشناسان و مشاوران

این جلسه با موضوع هم اندیشی روانشناسان و مشاوران شهرستان ساوجبلاغ در خصوص مشکلات دانش آموزان و خانواده ها در ایام شیوع بیماری کرونا در سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : روز یکشنبه مورخ ۲۲ تیر ماه جلسه ای با موضوع هم اندیشی روانشناسان و مشاوران شهرستان ساوجبلاغ در خصوص مشکلات دانش آموزان و خانواده ها در ایام شیوع بیماری کرونا در سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

در ابتدای جلسه « فرهاد پادری ثانی » رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی گفت: با توجه به شعار امسال هفته بهزیستی که ارتقاء سلامت اجتماعی خانواده است،لذا یکی از اهداف ورسالت های روانشناسان ومشاوران بویژه در ایام شیوع ویروس کووید۱۹ ،محقق ساختن شعار فوق جهت پیشگیری از آسیب خانواده وجلوگیری از خشونت های خانوادگی اعم از کودک آزاری وهمسر آزاری است .

وی ضمن تاکید بر لزوم رعایت موارد بهداشتی،از مشکلات و اختلافات خانواده ها با نوجوانان بویژه در ایام شیوع بیماری کرونا و همچنین مشکلات مختلف زوجین از جمله خشونت خانوادگی و ... سخنانی را بیان کرد.

در ادامه ی این جلسه کلیه روانشناسان و مشاوران به ارائه راهکارهای لازم در خصوص حل این مشکلات پرداختند.

رئیس اداره بهزیستی ساوجبلاغ در پایان افزود :با توجه به محدودیتهای لازم جهت برگزاری کلاسهای حضوری،بهتر است نکات و موارد لازم را با استفاده از فضاهای مجازی و همچنین تهیه و توزیع پوستر و بروشور  به اطلاع خانواده ها رساند.

کد خبر 19826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد