مبارکه| برگزاری نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد 

نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد با حضور مسئولین شهرستان مبارکه افتتاح گردید.

 با حضور اصغر  هدایت فرماندار، مهندس لطفی معاون فرماندار، سرهنگ اصغر  ابراهیمی معاون اجتماعی سپاه ناحیه مبارکه، دکتر جعفری معاونت شبکه بهداشت و احمدی ریاست اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در فلکه انقلاب شهرستان مبارکه افتتاح و به مدت 1 روز مشغول به ارائه خدمات گردید.
پس از بازدید مدعوین از غرفه ها، اصغر هدایت فرماندار مبارکه با تاکید بر کسب مهارتهای زندگی بیان داشت : نیاز امروز جامعه به آموزش مهارتهای زندگی به عنوان یک نیاز محسوس و غیر محسوس  باید در دستور کار عموم مردم عزیز و مسئولین بزرگوار قرار گیرد.
در ادامه نسیم نفر سرپرست بهزیستی اظهار کرد: با توجه به اینکه  در حال حاظر یکی از بزرگترین دغدغه های مسئولین بحث اعتیاد می باشد، هدف از این نمایشگاه  را  کاهش آسیب ها، شناسایی ابعاد اعتیاد و خدمات پیشگیرانه ذکر کرد.
وی در ادامه بیان کرد: در بحث اعتیاد با دو بعد روبرو هستیم، بعد اول پیشگیری از مواد مخدر که جامعه هدف جوان و نوجوان می باشند  و  این نمایشگاه از طریق  ارایه بروشور  و با تاکید بر  شعار "دانش بیشتر مراقبت بیشتر" در حال ارایه خدمات می باشند. بعد دیگر مداخلات بعد از اعتیاد هست که حیطه تخصصی بهزیستی می باشد و در حال حاظر 5 مرکز اقامتی میان مدت در شهرستان فعال و در حال ارائه خدمات می باشند و با وجود مرکز اقامتی میان مدت معتادین متجاهر امیرالمومنین (ع) و فعال بودن گروه های NA  شهرستان، انتظار می رود که تغییرات مثبتی در سطح شهرستان و استان در زمینه کاهش و پیشگیری از مصرف مواد مخدر انجام گیرد، 

کد خبر 19821

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد