وظایف و اقداماتی که سازمان بهزیستی انجام می دهد با هیچ کلامی قابل توصیف نیست

دیدار با نماینده ی ولی فقیه در استان  و امام جمعه شهر خرم آباد

دکتر یاری" مدیر کل بهزیستی لرستان در دیدار با نماینده ی ولی فقیه در استان  و امام جمعه شهر خرم آباد "حجت السلام شاهرخی" از حمایت های وی از عملکرد و اقدامات بهزیستی  استان گفت : ما معتقد هستیم بسیاری از چالش ها و مشکلات اجتماعی را می توان با راه حل های  فرهنگی بر طرف کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان دکتر یاری مدیر کل بهزیستی لرستان در ادامه  با بیان این مطلب  که هدف ما این است که با توانمند سازی  افراد در زمینه های  مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی از بروز آسیب های اجتماعی در جامعه جلوگیری کنیم اظهار داشتتند:  توصیه ها و راهنمایی های اندیشمندانه ی حضرتعالی در بسیاری از موارد برای ما راهگشا بوده است  و در این میان نگاه کارشناسانه ، مددکارانه و عالمانه شما به مسایل و مشکلات بهزیستی قابل  توجه و تقدیر  است .
دکتر یاری گفت : اداره کل بهزیستی لرستان توانسته است با سر لوحه قرار دادن  توصیه ها  و رهنمودهای جنابعالی در زمینه ها ی مختلف علی الخصوص پیشگیری از اسیب های اجتماعی  قدم های بلند و قابل توجهی بردارد.
حجت السلام  شاهرخی نیز طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و پرسنل خدوم و پرتلاش بهزیستی استان در خدمت رسانی به معلولین و جامعه هدف خود عنوان داشتند: سازمان بهزیستی وظیفه ی تسهیل گری امور برای مشارکت های مردمی را به عهده دارد و باید راه را برای مشارکت خیرین باز کند.
حجت السلام شاهرخی با اشاره به خدمات ستودنی و قابل توجهی که بهزیستی لرستان انجام داده است گفت: در دین مبین اسلام توصیه های فراوانی مبنی بر کمک به نیازمندان و اقشار بی بضاعت جامعه وجود دارد و سازمان بهزیستی در این زمینه الحق والانصاف سازمانی هماهنگ، تخصصی و پیشرو است. 
 وی با بیان اینکه خدمت در بهزیستی مانند نمازی است که انسان را به خدا نزدیک می کند گفت : کار کردن در بهزیستی هدیه ای است از طرف خداوند و این سازمان به سبب کارهای نیک و خیرخواهانه ای که انجام می دهد یک سازمان متمایز است
وی در پایان  تصریح کرد وظایف و اقداماتی که سازمان بهزیستی انجام می دهد با هیچ کلامی قابل توصیف نبوده و هیچ تقدیری نمی تواند سپاسگزاری کامل  
از زحمات و خدمات آنها بحساب آید و بهای این اعمال شایسته و خیر خواهانه  هرگز قابل تخمین بامعیار های مادی و دنیوی نخواهد بود.
 

کد خبر 19805

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد