اولین مرکز دهان، بلع و تغذیه ویژه معلولین استان البرز افتتاح شد

اولین مرکز دهان، بلع و تغذیه ویژه معلولین استان البرز در شهرستان کرج افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان البرز، وجیهه محمدی فلاح معاون پشتیبانی بهزیستی استان البرز به همراه عبدالله فلاح نژاد معاون توانبخشی بهزیستی استان و علیرضا فتاح پور مدیربهزیستی شهرستان کرج پیش از ظهر روز بیست و دوم تیرماه در مراسم بهره برداری از مرکز سبز "ویژه اختلالات دهان، بلع و تغذیه" که در خیابان شهید کیانپور بلوار امام‌زاده حسن شهرستان کرج به افتتاح رسید حضور یافتند.

وی در آیین این افتتاحیه اظهار کرد: این مجموعه اولین مرکز تخصصی بلع در استان البرز است.

وی در ادامه بیان داشت: در این مرکز خدماتی از جمله ارزیابی، مشاوره و درمان مشکلات نورولوژیک ناشی از آسیب مغزی، پارکینسون، بیماری و سندرم های مادرزادی از جمله کودکان نارس، سندروم داون و غیره به شهروندان ارائه می شود.

معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان البرز با بیان اینکه فعالیت هایی از جمله دندانپزشکی، گفتار درمانی، فیزیوتراپی، کاردرمانی و تغذیه نیز در مرکز سبز ارائه می شود، افزود: مددجویان تحت پوشش بهزیستی در صورت استفاده از خدمات این مرکز تخصصی بلع، از کمک هزینه دریافت خدمات(یارانه) بهره مند می شوند.

وی در پایان تاکید کرد که در این مرکز پذیرش مراجعین همه روزه به جزء ایام تعطیل و در ساعات ۸ صبح تا ساعت ۱۳ بعد از ظهر انجام می شود.

کد خبر 19796

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد