دیدار مدیرکل بهزیستی استان البرز با همکاران بهزیستی شهرستان اشتهارد

مدیرکل بهزیستی استان البرز برای بازدید و دیدار با همکاران اشتهارد به این شهرستان سفر کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، دکتر اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی البرز در دومین روز از هفته بهزیستی به شهرستان اشتهارد سفر کرد و با همکاران این شهرستان دیدار کرد وی در این جلسه گفت : کلیت سازمان بهزیستی و خصوصا شهرستان ها به یقین نسبت به شرح خدماتی که ارائه میدهد امکانات کمی دارد اما به نظر من نیروی انسانی متخصص بهترین عملکرد را ارائه خواهد کرد.

وی گفت: در برنامه ششم توسعه بهزیستی متولی سلامت اجتماعی و ارتقا این مهم است .

دکتر حیدری ادامه داد : خانم بهروزی رییس بهزیستی اشتهارد یکی از مدیران بسیار خوب و توانمند ماست که توانسته شهرستان اشتهارد را بخوبی مدیریت کند ولی حتما انتظار داریم روی مسائل اساسی تأکید و توجه بیشتری داشته باشند.

بحث اشتغال یکی از مؤلفه های اساسی توانمند سازیست و با توجه به ظرفیت کارفرمایی که در این شهرستان وجود دارد باید تلاش بیشتری شود تا تعداد زیادی از جامعه هدف را توانمند کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان افزود : با توجه به اطلاعاتی که بدست آمده تمامی شهرک های صنعتی ، کارگاه ها و کارخانجات شهرستان اشتهارد با کمبود نیروی انسانی و نیروی کار مواجه هستند، انتظار ویژه ای از مدیریت و کارکنان بهزیستی شهرستان اشتهارد دارم تا از فرصت ایجاد شده در جهت اشتغال مددجویان سازمان بیشترین بهره را ببرند.

امیدوارم شهرستان اشتهارد به یک نمونه و الگو تبدیل شود و طی چند ماه آتی بتوانیم بگوییم در شهرستان اشتهارد هیچ فرزند ترخیص شده یا زن سرپرست خانوار و یا معلول بیکار و جویای کاری نداریم.

یکی از انتظارات ما این است که مددکار اجتماعی بهزیستی باید در شرایط سخت اقتصادی بتواند یار و یاور مددجویان باشد و تلاش کنند تا برای جامعه هدف خود رفاه و اقناع ایجاد کند.

کد خبر 19794

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد