برگزاری دومین جلسه شورای اداری مدیران بهزیستی گلستان

یکشنبه مورخ۲۲تیرماه۱۳۹۹،دومین جلسه شورای اداری مدیران بهزیستی گلستان به ریاست دکتر غفاری مدیرکل بهزیستی استان برگزار شد.

در این جلسه دکتر غفاری با تبریک هفته بهزیستی و گرامیداشت یاد و خاطر شهید فیاض بخش گفت: دستاوردهای سازمان بهزیستی در راستای پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست.وی افزود: در گام دوم انقلاب و در آغاز چهل سالگی تاسیس سازمان بهزیستی، این دستگاه به درجه ای از رشد یافتگی و بالندگی دست یافته که بعنوان محوری ترین دستگاه دولتی متولی سلامت نظام اجتماعی از آن یاد می شود.دکتر غفاری تاکید کرد: جایگاه امروز سازمان بهزیستی پس از التفات خداوند سبحان،مرهون کارکنان ساعی،متعهد و مجاهد آن می باشد که همواره در جهت رضایت رحمان سبحان و آرامش محرومین و نیازمندان تلاش می کنند. وی با قدردانی از مجموعه کارکنان بهزیستی و متولیان بخش غیر دولتی و خیرین و نیکوکاران گفت: اگر هدف ما رضایت خداوند باشد،بی شک در مسیر خدمت،از یاری و الطاف الهی بهره مند خواهیم بود.
مدیرکل بهزبستی گلستان ابراز امیدواری کرد با پشتکار و تلاش مضاعف کارکنان،  شاهد تحولات چشمگیر در مسیر خدمت به ولی نعمتان جامعه باشیم.

کد خبر 19793

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد